Rumin missi -gallup

rumanainen

Tämä on saattanut olla ennenkin, mutta kuka on mielestäsi rumin missi kautta aikojen? Minusta on ehdottomasti Kirsi Syrjänen. Hänessä ei ollut kerta kaikkiaan mitään, mitättömät kasvot ja liian laiha. Toinen luuranko oli Tiina Vierto, mutta hänellä oli edes tosi kauniit silmät.

59

17968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokseeenkin

      käsittämätön missivalinta oli parin vuoden takainen Anna Strömberg, en nyt muista oliko tuo nimi nyt ihan oikein muistettu, mutta sellainen surkean näköinen pimu melkoisesa kaksoisleuassa ei iskenyt. Itse aina mietin, että kai nuo rumat missit näyttävät paremmilta luonnossa..

      • jospah

        niitä on monia, muttta esim. Heidi Willman.


      • Makkunen

        Mutta, kyllä tää Elina on naamastaan vielä rumempi, Carmen Mäkinen n. samalla viivalla.


      • turparulla
        Makkunen kirjoitti:

        Mutta, kyllä tää Elina on naamastaan vielä rumempi, Carmen Mäkinen n. samalla viivalla.

        Tää tän vuoden secunda Elina ja Karita Tuomola ehtottomasti!! Elina päihitti kaikki menneet missit teennäisyydellään ja Karita luisevan kuivakkaalla olemuksellaan..yök


      • Kristina

        Minustakin Anna oli ruma. Ja tämä tämänvuotinen Hanna on aivan saman näköinen, eli ruma myös.


      • mustahaamu
        Kristina kirjoitti:

        Minustakin Anna oli ruma. Ja tämä tämänvuotinen Hanna on aivan saman näköinen, eli ruma myös.

        kaunisko?


      • Anonyymi
        jospah kirjoitti:

        niitä on monia, muttta esim. Heidi Willman.

        Tämän hetkinen mis Tampere


    • ....

      jonna kauppila

      • blackmagictiger

        HYI HELVETTI SENTÄÄN NÄÄ 2 EI OLLU MUN SUOSIKKEJA LAINKAAN


    • uuu

      tässä lajissa on ehdottomasti SEIJA PAAKKOLA

      • Seija se on

        Ihmettelin jo aikoinaan, millä eväillä Seija kisan voitti. Naama oli kuin pe........ pe....
        Livenä yhtä karsee. Näin Armi ja danny -showssa 70 luvulla, kun porukkaan liittyi Seija Paakkola ja Pepe (yhtä kaunis) Willberg.


      • Okksetttaaa..

        Seija p. oli rumaakin rumempi!


      • Pepe Willberg
        Okksetttaaa.. kirjoitti:

        Seija p. oli rumaakin rumempi!

        Saa miehen kyyneliin siinä kuin Pepekin. Eikä se turkulainen bitch sen kauniimpi kylläkään ole. mikä sen nimi nyt onkaan Broman vai mikä..


    • tosi yök!

      ehottomasti just tämä uusi, siis ekaperintöprinsessa mikä lie Elina. mikä lie hevonen !!!!

    • erkki

      En ole ikinä tykännyt ulkonäöstä hänen, vaikkakin pärjäsi universum kisoissa.

      • j.jussi W-T

        miten viitsit olla rasisti nykypäivän Suomessa.
        Minä puolestani pidän LOLAA ERITTÄIN KAUNIINA ja kaiken lisäksi ystävällisenä ihmisenä.
        Ei hänen ihonvärinsä mitään haittaa,vaan päinvastoin se on samettisenpehmeä.
        Muista olla suvaitsevainen muita rotuja kohtaan.


    • Meiju

      HENNA MERILÄINEN oli ihan kammottava,ehdottomasti pohjanoteeraus,sekä JANITA BROMAN(jos se nyt Janita oli)hyvänä kakkosena.Kolmantena sijoittuu kevyesti KIRSI SYRJÄNEN! Tosiaan....Kirsi.....oli aikansa nysvin ja täysin mitäänsanomattomimman näköinen.Ei edes nätti.>=(

      • puhevikainen honottajavänrikki

        Anna-Kristiina Isoviita, jos häntä voi missiksi sanoa.


      • iltapäivälehti

        Eikös se ollut just Kirsi Syrjänen, jonka valinnan jälkeen maanantain Ilta-Sanoman tai Iltalehden lööppi oli mimmin kuva, jonka yli poikittain juoksi isolla teksti "KAUNEIN???"


      • Meiju
        iltapäivälehti kirjoitti:

        Eikös se ollut just Kirsi Syrjänen, jonka valinnan jälkeen maanantain Ilta-Sanoman tai Iltalehden lööppi oli mimmin kuva, jonka yli poikittain juoksi isolla teksti "KAUNEIN???"

        mahdollista tää juttu.En muista,mutta uskon,heti ja kybällä.


      • oli kyllä tällainen lööppi,
        Meiju kirjoitti:

        mahdollista tää juttu.En muista,mutta uskon,heti ja kybällä.

        minusta joskus 1990-luvun alkupuoliskolla. En nyt muista oliko se just Kirsi Syrjänen vai kuka, mutta itse lööpin muistan kyllä, jäi mieleen kun se oli minusta niin loukkaava. En halua edes tietää mitä tyttöparka on mahtanut ajatella.


    • Nita

      Seija Paakkula

      • j.jussi W-T

        SEIJA PAAKKULA?


    • real

      Åsa Lövdahl, Anna Strömberg, Henna Meriläinen, sit se joku traktorikuski missi (en muista nimeä), Kirsi Syrjänen, Tiina Vierto, Janette Broman??, Karita ylähuuleton Tuomola (aivan karmea silloin kun valittiin).. siinä nyt muutama ruma missi - niitähän Suomessa riittää

      • Missejä seurannut

        Allekirjoitan kaikki nuo tyystin, ja listaa voisi vielä jatkaa...

        Huomaatteko muuten, mikä kaikille noille on yhteistä (kuten myös esim. Björnström ja muutama muukin). Kaikilla on ihan tajuton hammaskalusto. Hymynsä muistuttavat enemmän Alexander Stubbia kuin Miss Suomi -ihannetta.


    • Hanna Ek

      On pohjanoteeraus kautta aikojen. Anna Strömberg hyvänä kakkosena ja hmm.. Henna Meriläinen oli ruma myös.. niin ja semmonen kamala vaalea kiharapehkotukka kaheksankymmentäluvulta.. ääh en muista nimeä.

      • Aivan.

        Varmaan Nina Björström -88?

        80-luvulla oli kyllä kamalan tavanomaisia missejä.


      • just se
        Aivan. kirjoitti:

        Varmaan Nina Björström -88?

        80-luvulla oli kyllä kamalan tavanomaisia missejä.

        sitä tarkoitin..=)


    • jupeh

      Mun mielestä rumin missikisoissa ollut on JASNA!

    • ***

      tämänvuotisista finalisteista voiton vievät Anna-Kristiina Isoviita ja Anna Aalto. Muita "rumia" ovat Heidi Willman, Henna Meriläinen ja Karita Tuomolasta en jostain syystä vain pitänyt.. Anna Strömberg ja Hanna Ek olivat ihan nättejä, mutta kaukana kansaivälisestä tasosta..

    • voi jessus mikä moka!

      Siis aivan hirvee valinta sillon joskus kun Janette Broman valittiin missiks, se ei ollut minkään näköinen! Silmissä ulospäinkarsastusta ja vinot hampaat...huhhuh.

      • xxx

        Vähemmän kauniita ovat mielestäni ollet Janette Broman, Heidi Willman, Marja Kinnunen, Nina Rekola, Sirpa Viljamaa, Outi Tanhuanpää, Päivi Uitto ja Seija Paakkola


      • kiitoksia!
        xxx kirjoitti:

        Vähemmän kauniita ovat mielestäni ollet Janette Broman, Heidi Willman, Marja Kinnunen, Nina Rekola, Sirpa Viljamaa, Outi Tanhuanpää, Päivi Uitto ja Seija Paakkola

        Uittohan se oli, sitä tässä jo mietin tovin enkä saanut päähäni. Uittohan se voitti sinä vuonna kun Käte Nybergin olis ehdottomasti kuulunut voittaa.

        Ei kyllä Seija Paakkolakaan sojottavine etuhampaineen niin hirmu edustava ilmestys ollut. Ylipäätään olen sitä mieltä, että Suomessa on harvoin onnistuttu valitsemaan parasta voittajaksi. Yleensä Miss Suomeksi päätyy aina joku kompro-missi :) joka ei pärjää kv-kisoissa ja josta ei missivuoden jälkeen kuulla mitään. Perintöprinsessat ovat useammin jääneet mieliin ja julkisuuteen.


      • Nimetön
        kiitoksia! kirjoitti:

        Uittohan se oli, sitä tässä jo mietin tovin enkä saanut päähäni. Uittohan se voitti sinä vuonna kun Käte Nybergin olis ehdottomasti kuulunut voittaa.

        Ei kyllä Seija Paakkolakaan sojottavine etuhampaineen niin hirmu edustava ilmestys ollut. Ylipäätään olen sitä mieltä, että Suomessa on harvoin onnistuttu valitsemaan parasta voittajaksi. Yleensä Miss Suomeksi päätyy aina joku kompro-missi :) joka ei pärjää kv-kisoissa ja josta ei missivuoden jälkeen kuulla mitään. Perintöprinsessat ovat useammin jääneet mieliin ja julkisuuteen.

        mä en ole kauheesti kattonu missikisoja koska olen hirveän nuori, vasta 11v. mutta rumin on mun mielestä anna strömberg (en ole varma miten se kirjotetaan että kyllä saa nauraa mun kirjotustyyliä...:D mutta toivottavasti tiiätte ketä tarkotan!)en tykännyt annan kaksarista, mutta ei kyllä mun ulkonäössäkään ole kehumista! joten kannattaa katsoa ennemmin peiliin ensin kuin rupeaa haukkumaan...ehkä...!


      • Meiju
        Nimetön kirjoitti:

        mä en ole kauheesti kattonu missikisoja koska olen hirveän nuori, vasta 11v. mutta rumin on mun mielestä anna strömberg (en ole varma miten se kirjotetaan että kyllä saa nauraa mun kirjotustyyliä...:D mutta toivottavasti tiiätte ketä tarkotan!)en tykännyt annan kaksarista, mutta ei kyllä mun ulkonäössäkään ole kehumista! joten kannattaa katsoa ennemmin peiliin ensin kuin rupeaa haukkumaan...ehkä...!

        kattoa peiliin,missit on sinne ihan justiin ARVOSTELTAVIKSI menneet,joten eikun mielipiteet vaan hyvällä omallatunnolla julki!'
        Sana on VAPAA!


      • j.jussi W-T
        kiitoksia! kirjoitti:

        Uittohan se oli, sitä tässä jo mietin tovin enkä saanut päähäni. Uittohan se voitti sinä vuonna kun Käte Nybergin olis ehdottomasti kuulunut voittaa.

        Ei kyllä Seija Paakkolakaan sojottavine etuhampaineen niin hirmu edustava ilmestys ollut. Ylipäätään olen sitä mieltä, että Suomessa on harvoin onnistuttu valitsemaan parasta voittajaksi. Yleensä Miss Suomeksi päätyy aina joku kompro-missi :) joka ei pärjää kv-kisoissa ja josta ei missivuoden jälkeen kuulla mitään. Perintöprinsessat ovat useammin jääneet mieliin ja julkisuuteen.

        ole PÄIVI UITTO,hänen nykyinen sukunimi on RIIPINEN.
        Hänellä on riistaravintola RUKALLA.


      • Päivi Uitto
        j.jussi W-T kirjoitti:

        ole PÄIVI UITTO,hänen nykyinen sukunimi on RIIPINEN.
        Hänellä on riistaravintola RUKALLA.

        Nimittäin oli nimeltään Päivi Uitto silloin kun hänet valittiin, ja siitähän tässä gallupissa on kyse - rumin Miss Suomi. Päivi Riipinen ei ole koskaan ollut Miss Suomi.


      • j.jussi W-T
        Päivi Uitto kirjoitti:

        Nimittäin oli nimeltään Päivi Uitto silloin kun hänet valittiin, ja siitähän tässä gallupissa on kyse - rumin Miss Suomi. Päivi Riipinen ei ole koskaan ollut Miss Suomi.

        PÄIVI RIIPINEN ollut MISS SUOMI kilpailussa nimellä PÄIVI UITTO. Hahhahhaa


      • öhgf
        j.jussi W-T kirjoitti:

        PÄIVI RIIPINEN ollut MISS SUOMI kilpailussa nimellä PÄIVI UITTO. Hahhahhaa

        Miksi korjaat toisten kirjoituksia? Ei kukaan kysynyt mikä Päivi Uiton nimi on nyt, onhan noista monen sukunimi sittemmin muuttunut, miksi et korjaa sitten jokaista? Tämä on rumin missi-gallup, pitäisi oikeastaan tuollaiset pellet poistaa.


      • j.jussi W-T
        öhgf kirjoitti:

        Miksi korjaat toisten kirjoituksia? Ei kukaan kysynyt mikä Päivi Uiton nimi on nyt, onhan noista monen sukunimi sittemmin muuttunut, miksi et korjaa sitten jokaista? Tämä on rumin missi-gallup, pitäisi oikeastaan tuollaiset pellet poistaa.

        niin tosikko että tartut kaikkeen minkä laitan
        leikilläni?
        Kyllähän minä sen tiedän että hän on entinen Päivi Uitto.


      • öfgh
        j.jussi W-T kirjoitti:

        niin tosikko että tartut kaikkeen minkä laitan
        leikilläni?
        Kyllähän minä sen tiedän että hän on entinen Päivi Uitto.

        Jos vitsiä haluaa vääntää, kannattaa katsoa onko se huvittava. Jos ei, niin ihan turhaan, saat vain tällaisia vastauksia kuten minulta ja muutamalta muulta.


      • j.jussi W-T
        öfgh kirjoitti:

        Jos vitsiä haluaa vääntää, kannattaa katsoa onko se huvittava. Jos ei, niin ihan turhaan, saat vain tällaisia vastauksia kuten minulta ja muutamalta muulta.

        ÖRKKI olet,kun tuollaisia kirjoitat.Lue alempana
        oleva laittamani kommentti ennekuin rupeat minua haukkumaan vinksahtaneeksi.


      • blackmagictiger
        öhgf kirjoitti:

        Miksi korjaat toisten kirjoituksia? Ei kukaan kysynyt mikä Päivi Uiton nimi on nyt, onhan noista monen sukunimi sittemmin muuttunut, miksi et korjaa sitten jokaista? Tämä on rumin missi-gallup, pitäisi oikeastaan tuollaiset pellet poistaa.

        P-SOFIA PALMU
        M SHUKLA


      • blackmagictiger

        MUISTUTTI NIIN HELVETISTI ENT KOULUKAVERIA


      • "päi2
        kiitoksia! kirjoitti:

        Uittohan se oli, sitä tässä jo mietin tovin enkä saanut päähäni. Uittohan se voitti sinä vuonna kun Käte Nybergin olis ehdottomasti kuulunut voittaa.

        Ei kyllä Seija Paakkolakaan sojottavine etuhampaineen niin hirmu edustava ilmestys ollut. Ylipäätään olen sitä mieltä, että Suomessa on harvoin onnistuttu valitsemaan parasta voittajaksi. Yleensä Miss Suomeksi päätyy aina joku kompro-missi :) joka ei pärjää kv-kisoissa ja josta ei missivuoden jälkeen kuulla mitään. Perintöprinsessat ovat useammin jääneet mieliin ja julkisuuteen.

        Hei!
        Oletteko muuten miettineet et kuinka "turha" missi Päivi onkaan ollut???? Hänhän käyttäytyi aikoinaan tosi ihailtavasti. Eli mitäkö tarkoitan?? Niin? Hän käyttäytyi niinkuin maallikot yleensä, antoi misseyden mennä ja loppujen lopuksi paneutui vain mieheensä. Ja nykyisten tietojeni mukaan hän on suur perheen äiti. Ja rakastaaa luonnonläheisyyttä? Eli tavallisuudellaan hän on valoittanut meidän tavallisten ihmisten sydämmmet. T.nainen jolla lapsiluku on 0


    • Meiju

      ihan KARMEEEEE meinas kans unohtuu tältä kunnialistalta....ja se oli HELI PIRHONEN!!
      Se se vasta kamala olikin!!

      • blackmagictiger

        Ninni laaksonen on aika pelottavan näköinen joissain kuvissa


    • Nainen

      On se kumma, kun vaaleaihoisia saa sanoa rumaksi, mutta jos joku sanoo, ettei pidä Lola Odusogan ulkonäöstä, niin johan pidetään rasistina.. Ei se minunkaan mielestäni ollut kaunis, eikä nyt ole kyse ihonväristä..

      • j.jussi W-T

        erkki on selvästi RASISTI ja sen kyllä huomaa.
        LOLA on todella ystävällinen ihminen,vaikka olen tavannut yhden ja ainoan kerran.
        En minä sinua syytä rasistiksi,vaikka sinä LOLAA RUMAKSI.
        Tunnen MISS SUOMI kilpailuihin osallistuneet naiset 35 vuoden ajalta.


      • herää pahvi!
        j.jussi W-T kirjoitti:

        erkki on selvästi RASISTI ja sen kyllä huomaa.
        LOLA on todella ystävällinen ihminen,vaikka olen tavannut yhden ja ainoan kerran.
        En minä sinua syytä rasistiksi,vaikka sinä LOLAA RUMAKSI.
        Tunnen MISS SUOMI kilpailuihin osallistuneet naiset 35 vuoden ajalta.

        tunne sinä vaikka jormat ja erkit samaan hyssyyn, mutta tämä keskustelu on mielipidegallup ja me ihmiset emme ole aina samaa mieltä makuasiaoista. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen! Se ei tee kenestäkään rasistia, jos kertoo mielipiteen vaan se tekee jos on pakko tykätä, vaikkei pitäisi.

        Ja tosiaan, missit jos ketkä on menny sinne arvosteltaviksi. Mun mielestä se Elina Nurmi vai mikä lie nainen oli todellakin aika miesmäinen hevosturpa :) et sillee..(oonkohan mä rasisti...???)


      • j.jussi W-T
        herää pahvi! kirjoitti:

        tunne sinä vaikka jormat ja erkit samaan hyssyyn, mutta tämä keskustelu on mielipidegallup ja me ihmiset emme ole aina samaa mieltä makuasiaoista. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen! Se ei tee kenestäkään rasistia, jos kertoo mielipiteen vaan se tekee jos on pakko tykätä, vaikkei pitäisi.

        Ja tosiaan, missit jos ketkä on menny sinne arvosteltaviksi. Mun mielestä se Elina Nurmi vai mikä lie nainen oli todellakin aika miesmäinen hevosturpa :) et sillee..(oonkohan mä rasisti...???)

        kuomaseni olet käsittänyt minut väärin,koska minä
        härnään vain näitä tosikkoja.
        Kyllä minäkin löydän jonkun missin josta en pidä,
        enkä tykkää.
        Tähän mennessä ei löytynyt tosiaan sellaista tyttöä josta en tykkäis.


      • Missihullu
        j.jussi W-T kirjoitti:

        kuomaseni olet käsittänyt minut väärin,koska minä
        härnään vain näitä tosikkoja.
        Kyllä minäkin löydän jonkun missin josta en pidä,
        enkä tykkää.
        Tähän mennessä ei löytynyt tosiaan sellaista tyttöä josta en tykkäis.

        "Tähän mennessä ei löytynyt tosiaan sellaista tyttöä josta en tykkäis."

        Oikea asenne :=)


    • j.jussi W-T

      löysin kuka on rumin,se on PIRJO LAITILA.

      • Black opal

        Niitä on monia. Mm: Anna Strömberg, Armi Aavikko, Vanessa Forsman, Pirjo Laitila, Seija Paakkonen jne.. :) Siis ei rumia, mutta rumimpia.


      • j.jussi W-T
        Black opal kirjoitti:

        Niitä on monia. Mm: Anna Strömberg, Armi Aavikko, Vanessa Forsman, Pirjo Laitila, Seija Paakkonen jne.. :) Siis ei rumia, mutta rumimpia.

        ARMI AAVIKKO vainaata tälle rumien missien listalle.


      • blackmagictiger
        j.jussi W-T kirjoitti:

        ARMI AAVIKKO vainaata tälle rumien missien listalle.

        1.P-SOFIA PALMU
        2.M SHUKLA
        3.C MÄKINEN
        4.NÄÄ TÄN V MISSIT


    • Anonyymi

      Kun katsoo näitä kirjoituksia niin huomaa että kateelliset naiset kirjoittelen
      Ei kannattaisi kommentoida toisten ulkonäköä kanaataa katso itse ensin peiliin
      Nimimerkki kauniin rouvan mies

    • Anonyymi

      Lytynaama Shirly Karvinen YÄK!

    • Anonyymi

      Sanokaa mitä sanotte mutta Lola ukulelemikälie ei ole kaunis ja muutenkin ihan lörppäsuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe