se itse siihenlankeaa
Joka toiselle kuoppaa kaivaa
11
113
Vastaukset
- N1m1m3rk1tön
Näin on. Oon kaivanu oman kuopan jo aikoi sit :/ "minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa"
- GraveDickker
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei ja siitä 8 € tunti!
- ilmaistyötä
Joka toiselle kuoppaa kaivaa on aktivointimallin työllistetty. :/
- huonenro105
Helevetin hyvä niin pääset hoitoon.
On epäilyä, kuvittelua ja rikasta mielikuvitusta mutta sä olet sairaalloisen vainoharhainen. - hbjnklkjhj
Mun puhelin on hakkeroitu...
Poliisille menen ja tiedän kuka on hakkeroinut.
Ruotsinkielisiä kumpikin jätkä. - Yxharhainentyyppi
Huoneelle 105: onko sekin harhaisuutta, kun oletan sinunkin viestittelevän täällä jollekin? Jokuhan sinä lienet, kirjoitatko oikeasti omia ajatuksiasi, vai oletko trolli, sitä en osaa päätellä. Puhua et kai kuitenkaan osaa, kun tänne totuuksiasi veistelet. Kestätkö katsoa mitä peilistä näkyy?
- sinulleppatäMä
Ei hätää sinä itse tämän aiheutit. Nyt on vaan niin ettet pysty/voi enään saada uskomaan edes minua jutuillasi puhumattakaan muista jotka eivät/tai tietävät asiasta. Anna tulla täydellä teholla valmiina olen ja varmistanut. Et pysty enään mitään tekemään.
- näin_on_näkkileipä
Joka Ripstolle kuoppaa kaivaa, niin Anne työntää kaivajaa kuoppaan :D
- Ko.nainen
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, niin hänellä on lapio kädessä..
- Reps_
hahahahahahahahhaah :D Täällä nämä jutut muuntaa aina muotoaan, mutta usein hyvään suuntaan!
- Somaavierelläoloa
Huoneelle 105: toivotaan, että saan itselleni huoneen numero 106. Sitten ollaan molemmat palstalla, sinä kirjoitat ja minä luen, harvoin kommentoin. Jos joku viesti menee yli hilserajan, paukuttelemaan vaan sun ovea ja vaatimaan korjausta teksteihin. Olisiko tämä sitä onnea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847