Asensin juuri tyhjään vanhempaan läppäriin, jossa Vista Home Basic tarra pohjassa, Vista SP1:n, aktivoin, ja päivitin SP2:een.
Laitoin tarkistamaan päivityksiä. Jonkun yhden pikkupäivityksen se asensi, mutta nyt vain tarkistaa ja tarkistaa, eikä hommasta näy tulevan mitään valmista.
Kun Vistan tuki on loppunut, tarkoittaako se ettei mitään päivityksiäkään enää saa?
Muuten, MS:n sivuilta tarkistin, ladattava Vista SP2-paketti oli paljon isompi kuin muutaman vuoden takainen SP2-paketti jota itse käytin SP2-päivityksessä, vaikka niissä KB-numero on täysin sama.
Saako Vistaan enää mitään päivityksiä?
10
2380
Vastaukset
- vistallamennään
itse tänään tein vistalla joka on läppärissäni päivityksen, eli se hakee jonkun aikaa ja ilmoittaa että virhe..eli päivityksiäei ole enää, sp2 on minullakin tässä
- aslakkialatölviöstä
Vistan kesäisiä päivitystietoja
https://support.microsoft.com/en-us/help/937287/a-software-update-is-available-for-the-windows-vista-installation-soft
ihan pääkallonpaikalta.- linkkisi_muuten
Ei koske aloituksen aihetta, vaan Vistan päivitystä versioon SP1.
- aslakkialatölviöstå
linkkisi_muuten kirjoitti:
Ei koske aloituksen aihetta, vaan Vistan päivitystä versioon SP1.
Idiootti!
"aktivoin, ja päivitin SP2:een"
Paketissa voi olla 64 bittinen mukana, jolloin se toki on isompi.
- lataa_catalogista
Puhtaan asennuksen jälkeen Vistan päivitykset saa nopeiten ladattua ms catalogista. Windows update luultavasti on solmussa siten, että ei heti ala päivityksiä löytämään ennen kuin on enimmät ladannut ja asentanut manuaalisesti.
https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=vista
Myös uusia tietoturvapäivityksiä Vistaan tulee edelleenkin silloin jos löytyy tavallista pahempia uhkia. Ei MS ole vistan, eikä edes xp:n tukemista vielä kokonaan lopettanut. - SaaUpdatelHidasOn
Anna sen etsiä yö yli. Se sanoo kyllä. Eli ainaki 12h annat ettii.
Asenna mozilla firefox, vlc ja laita UAC päälle. Asenna firefoxii Ublock origin lisäosa. Steam jos jotai pelei pyörii sil.
Nopeuta ottamal visuaaliset effektit pois. ja laittamal virranhallinnasta power mode päälle Ei saa päivitystä eikä sillä tee enää yhtään mitään.
- hätäpäivityksiä_ehkä
Jotakin "hätä" päivityksiä voi tulla mutta muuten ei enää päivitetä aktiivisesti.
- mart1968
ei päivityksiä tarvitse latailla, mitä niillä tekee. itsellä päivittämätön vista readyboost4gb jolla kone on nopea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906