Tunteeni tekevät minusta ajoittain hirviön. Poistun. Loukkaisin sinua yhä uudestaann, kuten jälleen saimme huomata. Kyllä ihminen sitten voi olla tyhmä!!!! Ristiriitainen olo tekee ihmisestä myös vaikean. Kun tuntee, eikä saisi. Olen pahoillani.
Omaa myrkkyäni
9
109
Vastaukset
- kakkosellejokaleikkii
Niin arvaa mitä sano kun jälleen olin selän takana ja kenen viestiä luki. Lopetti taas saat odottaa seuraavaa yhteyttä. Huomenna kun töihin menee niin voi taas jatkaa kanssasi. Illalla kun saunaan menee käyn palauttamassa viestit. Kiusaan sitä vihjaillen viestienne vastauksista näkisitpä miten sitä vituttaa. Voit sanoa että käyn tökerösti katsomassa ja osaan ne vielä palauttaa. Katsotaan vaihtaako salasanaa jälleen. Tiedoksi muuten sekään ei auta. Hirviö olet kyllä kun leikit varatun kanssa. Toki ne kopiona omaan puhelimeeni lähetän voit siitäkin. Mutta minä yhteyttä et vastaa no sille hän en voi mitään.
- lumikuni
Miten sä jaksat jatkaa tuollaisessa suhteessa? Eikö olisi parempi vaan erota?
- Itsepetostelija
Ei osunut. Hyvää uuttavuotta. Poistun . Olen pahoillani tilanteestasi.
- Tunteet.on
Kyllä, olen itkenyt koko yön ja aamun. Minäkin olen sellainen välillä, ei se mitään.
- Ihansamaon
Hohhoijaa. Poistun sitten itsekin, kuten eilen täällä jo lupasin.
- 13424
Miksi ei saisi tuntea?
- Outoihastuneena
Nurin kurista, itsellä sama juttu. Ihastuneena/ kiinnostuneena toimii oudosti. Harmi. :(
- Outoihastuneena
Nurin kurista, olen myös ryhmä kiinnostuneena. :(
- lumikuni
Parasta A-ryhmää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872