anteeksii...........................................................................................
Mies, petin sinua eilen
14
205
Vastaukset
- Vigidigibibipää
Voi ei......
- narsistikyrpä69
Niin minäkin sua, joten tasoissa ollaan! :)
- well.i.am
Kerranki kommentoit oikeella nimelläs.
- Piilopirttiin
Hyvää uutta vuotta😚 2018
Ps. Niin määki sua- Tyynynkanssavainuneksit
Kotona sä olit vaan😅
- palaa_kotio
Tunnusta, otitko suuhunkin.. En varmaan voi suudella enää huulia, joita on toisen ukon nahkameisseli hieronut
- niinmääkinn
Pääasia on, että ajattelet minua, kun joku muu työntyy sinuun.
- sunkarhu
Pääasia että mietit minia, kun nait muita.
- Oletmelkoinenmainos
Nainen ja petturi samassa paketissa eniten tarjoavalle.
- Nilgnlgdj
Joo en kyllä pussaa sua enää huulille. Senkin kusipää ...
- vanhaviisaus
Ei pitäs mennä sinne nenineen,
missä muut on olleet munineen.
- Koskaseuraavaksi
Ei sinun nyt olisi tarvinnut tätä meidän salaisuuttamme kaikille kuuluttaa!
- Nahkafagottimies
Rakastelimme vaimon kanssa usein joulun ja uudenvuoden aikana. En ole koskaan sua halunnut, joten senkus panet vaan. Mä pistän nahkameisselini vaimooni taas.
- oikeestientiedä
En tiedä onko hän varattu vai ei.
Ehkä onkin huijannut.
-
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750