Jäin pois työstäni koska minun olisi tarvinnut lähteä taas Ruotsiin eräällä telakalle pariksi viikoksi lorvailemaan ryssien ja polakkien joukkoon, ilmoitin pomolleni että eurot jonoon, tämäpoika lähtee nyt lomalle. Kyseli koska tulen takaisin ja ilmoitin että ehkä silloin kun koivuun on pari kertaa puhjennut uusi lehti. Ilmoittauduin työttömäksi työnhakijaksi ja jo kahden päivän päästä eräs vuorafirma oli kovin myymässä minua eräällä reppuhommia tekevälle metallifirmalle. Kävin paikanpäällä keskustelemassa työnkuvasta, kestosta ja palkasta, minulle sanottiin että he tarvitsevat juuri kaltaistani kokenutta huippuhitsari/asentajaa kolmeksi viikoksi näin alkuun. Samoin suoraan että palataan asiaan kun teillä on tarjota minulle muutakin kuin tuo mainittu pätkä ja sen surkea liksa, minä en ole mikään nöyrä pelle sillä minulla on ottajia pilvin pimein. Lupasivat ilmoittaa kieltäytymisestäni vuokrafirmalle ja minä kehoitin firman pomoa nuolemaan koiran perseen. Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa ettei minua voi Sipilä eikä kukaan muukaan orjuuttaa, rahaa ja omaisuutta on senverran että töitä ei olisi pakko tehdä enää koskaan, minulle työ on ajankulua.
Orjamarkkinat eivät kiinnosta minua
HarriRaumalta
2
<50
Vastaukset
- AadolfGotler
Sinussa on aitoa talvisodan aikaista henkeä, et mene kontillesi Sipilän ja muiden porvarien edessä vaan toimit kuin mies toimii, pidät housut jalassa etkä anna polkea itseäsi pyllyyn.
- kaikenlaisia
Älä sitten nosta työttömyysturvaakaan, jos työt ei enää kiinnosta ja rahaa on muutenkin.
Ei sinua kukaan töihin hoputtele, jos elät omillasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333