Olen 17 v nuori ja aion perustaa paljun vuokraus firman. Mikä yritysmuoto olisi kannattavin. Olen myös opiskelija.
Paljun vuokraukseen yritys
3
2245
Vastaukset
- OpintotuetOnKivoja
Toiminimen voitot pitää kotiuttaa vuosittain, eli opintotuen määrään vaikuttaa yrityksen tulot. Oy 2,5k€ rahaa tilille ja pystyyn, sitten voit nostaa itse valitsemasi summan palkkana. Oy:ssä varmaan tarvitaan täysi-ikäinen hallitukseen, toiminimessä riittänee huoltajan suostumus. Itse perustan osakeyhtiön sijoittamiseen, sillä olen täysi-ikäinen opiskelija. Kannattaa perehtyä kevytyrittäjyyteen, luulen että se saattaisi olla ala-ikäisenä helpoin laskutustapa.
- Keijo__112
Niin pieni muotoistatoimintaa että vuokraat ihan yksityishenkilönä ja ilmoitat tulosi verotuksessa muina tuloina.
Tai ota izettle ja käteisellä maksuja ja pyöritä raha itsellesi esim. eezyn kautta. - Opastajaksi
Omalla nimellä yksityishenkilönä, veroilmoitukseen tulot muut tulot kohtaan, menot tulonhankkimiskuluiksi. Yhdenkertainen kirjanpito esim. ruutuvihkoon, toiselle puolelle menot ja toiselle puolelle tulot. Jos tulot joskus nousevat alvirajaan asti ja laitat toiminimen, niin aluksi kannattaa hakea vapautusta yrittäjäeläkkeestä pieniin tuloihin vedoten. Toiminta on hyvin suurella todennäköisyydellä niin pienimuotoista, ettei arvonlisäverovelvolliseksi kannata hakeutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004847182- 2272558
- 262551
- 1571844
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31339Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01244Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41125