Osaatteko suositella mihin kannattaa mennä selän mri:hin (magneettikuvaan) pääkaupunkiseudulla? Nykyisinhän sitä tarjoavat monet paikat ja hinnoissakin isoja eroja. Mistä saisi perusteellisen? Mielellään samasta paikasta myös asiantunteva kuvien tulkinta, mutta sen voin hätätapauksessa hankkia muualtakin. Tiettävästi myös laitteiden tarkkuudessa on eroja.
Minulla on kokemuksia vain Terveystalosta, jossa lannerangan mri oli kallis mutta niukka - vain T2-signaalilla sagittaali- ja aksiaalikuvat , t2-tirm koronaali-, aksiaali- ja sagittaalikuvat. Ei siis mitään t1-kuvia eikä rasvasupressiota. Selkäongelmani ovat varsinainen mysteeri, joten kuvien tulisi tunnistaa myös tulehdus ja pehmytkudosten vauriot.
Minne selän MRI:hin?
3
100
Vastaukset
- eetu.vanhempi
Terveyskeskuksen luukulta annetaataan mielihyvin tietoa sen takii kun se ohjaus tapahtuu pois kuntavastuunhoidoista.
Joudun odottamaan omaa Mri-kuvaustani vielä 2 vuotta. Sitten saan rahaa muutaman tonnin. - synnitanteeksi
Jeesuksen Kristuksen nimessä tuu terveeksi. Parane. Vapaudu. Poistu masennus. Nouse. Kävele. Jeesuksen nimessä amen.
- simon.torni
annitsynteeksi
Olen päässyt alkoholin orjuudesta pitkäaikaisesta tupakoinnista ja nyt viimeisen puolen vuoden aikana myös ylipainosta. Ettää mitä, millä ihmeellä?
Hyvä lääkäriksi koulutettu hypnoterapeutti näitä ihmeitä minulle on taikonut. Tosin se maksaa. Jouduin myymään autoni maksaakseni erikoislääkärin palkkiot.
Se on kuitenkin mitätön hinta vahingollisista, jopa tuhoavista aineista ja tavoista pääsemisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37316085- 2646231
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113678- 1972767
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142322- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 891210