Tuntuu vaan niin säälittävältä ja epätoivoiselta haluta jonkun ihmisen elämääni sellaisen, jota voisi haluta olemaan niin kauan elämässä kuin henki pihisee. On niin vaikea uskoa saavani jotakin niin hienoa enää elämäänsä koska se vain ei enää tunnu niin yksinkertaiselta ja selvältä, niin ei ole tuntunut pitkiin aikoihin. Ehkä sitä on jo niin hyväksynyt sisimmässään sen ajatuksen ettei sellaista voi tapahtua. Olen vain niin vikainen ihminen kaikin puolin ettei sellainen tunnu hyväksytyltä kohdallani.
Onko sillä enää edes väliä
5
134
Vastaukset
- 1212121
"Tuntuu vaan niin säälittävältä ja epätoivoiselta haluta jonkun ihmisen elämääni sellaisen, jota voisi haluta olemaan niin kauan elämässä kuin henki pihisee. "
Siis, mitä? Ei tuossa ole mitään järkeä.- Tuntematon_Purkaa
On siinä kyllä järkeä minun elämän tilanteessani tai no eihän tässä maailmassa mikään ole tietenkään järkeenkäypää jos tarkemmin ajattelee. Kuten kyseenalaistit niin sinulle sellainen ajatus on varmaankin sitten ehkä itsestäänselvyys mutta minulla ei ole vaikka niin haluaisikin.
- uskotaiälämutta
Niin, sinäkin olet rakkauden arvoinen...
- yguioåpiouyu
Samanlaisia ajatuksia aloittajan kanssa.
Olen kohta 40 vuotias nainen, joten tuntuu ettei aikaa enää ole.
Perhe ja oma rakas taitaa jäädä ikuiseksi haaveeksi.- Vieläkerkeet
Ei kannata kuluttaa aikaansa tänne, jos on tuon kaltaisia haaveita, vaan lähtee baanalle, sieltä se kultu löytyy. Nykynaiset tekee lapsensa just tuossa iässä eli sanoista tekoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818