Haluan vain ryypätä ja naida !!!!!!!!!!!!!!!
infinity ;)
OLEN SAMURAI !!!!!
9
122
Vastaukset
- olempakyyninentylsä
onko se latexikoukinta niin mukavaa. Ei varmaa miehestä siksi ne taudit ja vahingot leviää..
Tai jos nainen käyttää ehkäsyy, niin vaarantaa oman terveyden tai jopa luonnon esim. Kalat.
Voi kuulostaa puutteessa elävän ajattelulta, mutta empä oikein ikinä ole toisen ihmisen läheisyyttä kaivannut niin paljon että haluaisin haistalla ja maistella toisen eritteitä esim. täysin ventovieraan.
Seksi irtosuhteina on jokseenkin kuvottavaa. - Takametsien_
Oisha se kiwa löytää, joku vaki babe ;) Tosiaan..
- takajatylsä
Tehän voisitte opia toisillenne stten :)
- Takametsien_
Olen vain juoppo, jonkinlainen sekasotku :(((
- mätiedänsut
Sad. Takametsien samurai vois kohdata uuden vihollisensa.
- blöööndi
Eihän se väärin oo
Itse suosin hedonistista elämäntapaa ja elämästä pitää mielestäni nauttia täysillä. Mutta välillä krapulassa mietin tekeekö jatkuva bailaaminen itseäni onnelliseksi. Irtosuhteista olen huomannut etteivät ne minulle sovi, vaikka seksi on minulle tärkeää.
Ja jos henkisesti voi huonosti, niin alkoholi pahentaa asiaa. Syy on krapulassa, silloin aivojen mielihyvää tuottavan hormonin, serotoniinin, määrä laskee. (Masennuksessa serotoniinitaso on aivoissa alhainen)
Musta sun kannattaa miettiä MIKSI haluat vain ryypätä ja naida - ja mitä jää jäljelle jos näitä asioita et pääse toteuttamaan. - Huolestunut_muija
Ois edes niin päin että naida ensin ja ryypätä sitten.
- S.Jackson
Mulle riittää toi naiminen ihan hyvin ja siihen vielä koskettelua ja nyhjäämistä päälle. Ryyppääminen on sellasta aivorunkkausta enempi, minusta.
Jokaiselle on tietysti ne omat rutiinit juuri niitä tärrrkeitä. ;o) - Loljännä
Ja tämä kategoriassa "ikävä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151479Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501406- 141205
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol16827