v70 d5 korkeat päästöt = verot

kukkkukuu

Kalliita autoja pitää nämä d5 uudemmatkin v70 volvot kun verot vuoden melkein 800eur korkeiden ilmoitettujen co arvojen mukaan ja kulutuksetkaan ei ole pienet.
Meinasin ostaa "vahingossa".

Aika paljon tullut myyntiin nyt volvon dieseleitä.

7

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkukinneritErikseen

      Taidatkin puhu hieman vanhemmista autoista? Ei se voima ja kulku tule ilman polttoainetta, huomioi se! Uusissa D4 dieseleissä 190 hv ja päästöt karvan yli 100, eli ei niistä isoja veroja joudu maksamaan.
      Volvomies ei inisi pikkurahoista, vaan nauttii vakaasta ja tukevasta menosta.

      • EiYlimitoitukselle

        Kevyempi kärry -> vähemmän paskaa putkesta.


      • herääIhanOikesti
        EiYlimitoitukselle kirjoitti:

        Kevyempi kärry -> vähemmän paskaa putkesta.

        Tajuatko mistä puhutan ja mitä puhut?


    • Jhjbhjv

      Täällä on bensan 95 ja dieselin hintaero 9c vain litralle. Kummallisen pieni ja kallis dieseli. Olen kuullut että dieseliä myydään paljon edullisemmin esim jotka ostaa suurempia määriä kerralla.

      Suomessahan ei ole oikeaa kansanvaltaa kun enemmistö ei voi vaikuttaa lakeihin. Yhdessä. Maailman puhtaimmassa maassa jossa kohtalaisen vähän asukkaita ja puhdas luonto. Pitäisi liikenteen ja auton käyttöä verottaa nykyistä kevyemmin jotta rahaa jää elämiseen.

    • halpaaon

      No minulla on 400 euroa v 70 d5 2004 mallissa kaikki verot, otettiin takapenkit ja laitettiin nätisti tasaiseksi jolloin kuljetus kapasiteettia on ja yksi voi istua apukuskin puolelle.

      Vähän kuluttaa manuaalina ja venäläisellä diesellillä 50 centtiä litra,erittäin halpaa ajoa on.
      1500km mennään tankilla ja kesällä enemmän.

    • kiristääköpussukassa

      Niin pieneneehän se vero kun muuttaa ruumisautoksi=paketti.Vähän vie normaalinakin D5 joten mieluummin ostan pakun erikseen ja nautin henkilömallilla ajosta.

    • Anonyymi

      köyhä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe