Kaikki kirjoittelut joissa haukutaan suzukin ohjaustuntumaa ja tuuliherkkyyttä on silkkaa valetta. Tallennan kaikki ip-osoitteet tällaisista viesteistä jotta saadaan trollin ääni hiljenettyä
Suzuki palstalla. Suzuki on kaiken kaikkiaan niin hyvä auto ettei tällaisia trollien solvauksia siedetä.
IP-osoitteet tallennettu
10
222
Vastaukset
- Westinghouse
Trollilla on käytössä dynaaminen IP-osoite, joten ei tuollaisista IP-tallentamisista ole mitään hyötyä.
- A-Seagate
Jo lakimääräisesti joutuu palveluntarjoaja nuo IP:t tallettamaan.
- tökastelijapoju
minä täällä valehtelen ja keksin omasta päästäni Toyotan vikoja kun niitä ei oikeasta elämästä löydy. minä olen kateellinen Toyotan omistajille. olen keksinyt uuden tavankin vääristellä asioita, etsin VAG-areenalta kertomuksia VAG autojen vioista ja siirrän ne tänne ja muutan vain automerkiksi Toyotan tai muun aasialaisen automerkin. enkö olekkin ovela?
tämä on kyllä huomattu jo vuosia sitten. samat vikakertomukset vag areenalla kuin täällä Toyota palstalla. arvasinkin että joku kopioi ne tänne katkeran kateellisena. käytä nyt muitakin nimimerkkejäsi mm. costadelsilencio, skoda_rulez, ocu134kw.wepasto, tsi2012.... mitä kaikkia nimimerkkejä yleensä käytätkään. niitähän on satoja käytössäsi joka päivä.
- Ah_ja_voih
aika hölmöä keksiä ja levitellä väärää tietoa Toyotasta tai yleensäkkään japsiautoissa jotka ovat todistetusti viattomia autoja. vag-areenalla ei lukeminen lopu erilaisista tyyppivioista.
- Kfkrkfkk
IP osoitelista on nyt luovutettu ylläpidolle. Perästä kuuluu röllit.
- Nollavikaaa
Nyt mittarissa 102056km ja 5v, arvatkaapa montako huoltoa öljyn ja öljysuodattimien vaihdon lisäksi swift suzukiin on tehty?
Oikea vastaus on nolla. Ei mitään vikaa!!huollontarvetta!! Oikeastaan ei haittaa vaikka näitä haukuttaisiin enemmän ,niin putoisi hinnat nopeammin ja saisin aina vähän halvemmalla uudemman. - ottakaaselvaa
Heh...nuivelot puhuu IP-osoitteesta vaikka eivät edes tiedä mitä se tosiasiassa tarkoittaa ja minne se osoittaa.
- Oletvainnolo
Olet nolo röllipoika ja voin kertoa että IP-osoite osoittaa nyt sinun lähikirjaston tietokoneelle.
- sukisukii
Tutkitaanko henkinen tunnetila myös, jokaiselta supon toimesta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889