DaTscan.tutkimuksessa striatumin transportteritiheys "normaalin rajoissa" ja vasemman putamenin posteriosassa pieni kertymäalentuma joko viitaten alkavaan parkinsonistiseen löydökseen tai muuhun paikalliseen muutokseen.
Eli diagnoosia ei saatu aikaiseksi koko syksyn jatkuneiden tutkimusten jälk ja kliiniset oireet eivät muuten tarpeeksi pahoja diagnoosiin... eli puolen vuoden päästä seuranta-aika...mutta mietin nyt kuitenkin, josko jollain olisi omakohtaista kokemusta, että voiko tuo "kertymäalentuma" merkitä mitään muuta? Minulla oireista pahin aivan jatkuva sisäinen vapina, semmoinen ikään kuin sirkkojen hiljainen siritys ja surina kehon sisällä kauttaaltaan ja raajoissa. Lievää puistatuksen kaltaista vapinakohtausta yöllä herätessä oikeassa yläraajassa ja hyvin lievää näkyvääkin vapinaa erityisesti oikeassa kädessä, mikä kuitenkin näkyvältä osin hallinnassa.....
Parkinson-epäily
mietteissään
2
576
Vastaukset
- 1maikku2
Minulla ainakin on jatkuvasti vasemmalla puolella kuin sisäinen vilunväristys.
- mietteissään
no minulla taas se sisäinen tärinä on symmetsristä, molemmilla puolilla hartioissa ja usein koko kehossa. Näkyvä lievä vapina vaan enemmän oikealla. En itse pidä oireitani tyypillisinä, mutta muita vaihtoehtoja, esim ihan fyysistä lihaksista johtuvaa ei ole tutkittu ja olen asian kanssa itsekseni sitten jäänyt pähkimään:-9.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184