Onko tästä

Kyssäri_2

Palstasta ollut teille apua?

8

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M-nainen_

Paljonkin! Saan kirjoittaa nimeäni paljon tänne ja tuntea olevani todella kaivattu

• tarua_vai_totta

No ei oikeastaan, aikaa vaan on mennyt paljon kun on hakenut viestejä jotka olisivat jotenkin sivunneet omaa elämää. Ketään ei ole "löytynyt" tätä kautta!

• Tavallaanon

Minulle on ollut apua, ihan vain koska tänne voi purkaa tunteitaan. Tosin aina niihinkin kirjoituksiin tulee valittamaan joku, joka ei ole ymmärtänyt tämän olevan anonyymi keskustelupalsta, vaan kuvittelee tämän olevan ainaisia "tunnisteita" varten. Saahan niitä tunnisteita jaella, mutta ei se mikään tämän palstan tarkoitus ole.

• kylläeiehkäpä

Tämä on vähän kuin kortinläiskintää, läiskitään nyt kunnes peli on loppu. Ikään kuin itsensä harhauttamista juuri sen asian ajattelemisesta ajattelemalla juuri sitä asiaa, kunnes kierrokset loppuu. Nyt meni jo aika loogiseksi.

• näkökyky

On. Järkyttävää on ollut havaita mitä ja millaisia asiota suurentaen peilistä näytetään. Totuus toisten silmin on tietysti hyvä tietää niin että voi sitten pysyä poissa silmistä. Enpä haluaisi että ihmiset joiden kanssa olen missään tekemisissä näkisivät minut näin mitä täällä on tullut ilmi.

• Vähänepäilen

Miten mahtaa olla " totuus toisten silmin" taitaa ollakin emävalhe, tahallista vääristelyä!! Taitaa pilkka vaan kiertyä omaan nilkkaan..

• muuallaolenhiljaa

On aika monella tavalla, niitä sen kummemmin erittelemättä. Tämä on myös mukava ajanviettotapa, kun en mitään muuta nyt kaipaa.

• Knainen

Siinä tarkoituksessa mikä tämä palsta on. Keskustelupalsta. Olen tänne purkanut erilaisten elämäni menetysten aikana tunteitani. Olen myös osallistunut palstan keskusteluihin niin kuin kaikkien täällä pitäisi tuntemattoman keskustellassa tuntemattoman kanssa.
      Olen saanut tunteitani purettua hetkillä jotka elämäni vaikeimpia. Jo lapsena kirjoittelin pahasta olostani. Silloin se oli päiväkirja johon purin tunteitani, joten tämä oli luontainen tapa minulle käsitellä menetyksiäni joista kaikki eivät oleet ihmisiin liittyviä vaan asioita elämässäni.

Tänne tullessa olin kadottanut osan itseäni ja kaipasin itseäni takaisin.
      Elin kai jonkinlaisessa elämänkriisissä josa etsin itseäni ja niitä asioita itsestäni mitä olin kadottanut siitä tuntemastani minästä.

Tässä palstassa on kuitenkin tietynlainen pahuus ja sairaus. Voin ajoittain huonommin täällä käydessäni koska tämä paikka muistutti minua elämän ilkeämmästä puolesta ja pahoista ihmisistä. Toisinaan joku siirsi minuun voimakkaan ahdistuksen täältä, vain sillä että hyökkäsi minun päälleni omimaan minua.Omien vieläpä ihan väärin.

Toisinaan minusta tuntuu että tämä on teinien paikka jossa teinit leikkii parisuhteita kun eivät ole vielä päässeet seksin ja suhteiden makuun livessä. Nämä arvaus ja tunnistusleikit toisinaan viittää siihen ja sitten nämä angstaus kohtaukset jonkun kirjoittajan päälle.

Hyvin nuoren ja kokemattoman kirjoittajan teksteiltä vaikuttavat. Paljoa ei parisuhteissa oltu eikä varsinkaan avo/avioliitoissa. Kokeneemmat ymmärtävät asioita yleensä vähän laajemmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5960
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3409
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2621
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2155
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      2105
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1659
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1242
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1095
    Aihe