Mietin vain..
Tunnetko edes hetken ikävää..
kun olen poissa..?
Kaipuuta rinnassasi , joka syvältä kouraisee..
Tai mietitkö koskaan miltä tuntuisi painaa
huulesi huuliani vasten ,
silmät suljettuina..?
Tahtoisitko tuntea minut lähelläsi ,
siepata kainaloon ..
ja halata pitkään..?
Ajatuksissani yhä vain olet(miehelle)
5
160
Vastaukset
- elämäkaraisemana
liian ujo tyttö...pakoon pyristelisi. Ehkä me kohdataan sattumalta jossain 10 ehkä 20v. päästä.
- jokuujostelijavainen
Sinähän se meistä pahempi karkuun juoksija olet... ;) Ei voi ottaa mitään itsestään selvyytenä koska koskaan ei tiedä milloin kaikki loppuu :( Jokaisena päivänä pitäisi muistaa rakastaa täysillä!!!
- IDoMissYou
Tottakai haluaisin. Kyl meil molemmil on ihan yhtäläiset haaveet.
- eipämullakaan
muuta mietittävää
- typeräoletkyllä
En vaan jaksanut leikkiä enään. Joten kiitos kun jätit rauhaan kysymyksistä huolimatta. Tiedän vastanneeni aika tylysti. En vain jaksa enään tätä esittämistä ja miettimistä mitä tarkoitat ja mitä et. Sinun omin sanoin et jaksa puhua joten en minäkään. Toki mielessä käyt joskus mutta siihen se jää. Etkä enään leiki minun kanssa. Annetaan painua unholaan ja jätetään rauhaan toisemme se ainoa toivoni asiassa. Sinä tämän esittämisen aiheutit säädöilläsi jne. Säädä jotain muuta. Olet kyllä rasittava ja tosi sinisilmäinen ja sokea. Lopeta edes joskus tämä leikkiminen kanssani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743