Mulla olis eräänlainen stoori kerrottavana.
Olin pistänyt tietoni Randomi-palveluun, josta eräs tyttö bongas mut. Höpöteltiin useita öitä, oli mukava juttukaveri. Tää tyyppi oli hauska, ja sillä oli välillä oudot jutut (kuten mulla itselläkin). Se lisäks se oli pirun hyvännäkönen, toisinkuin minä itse. Silti se tykkäs jutella netissä, vaikka tiesi miltä näytän. Juteltiin noin viikko, kunnes yksi kaksi se päätti estää mut. Mulla ei ollut mitään käsitystä miksi se esti mut, mutta mulla on jääny se tyyppi päähän, enkä pysty unohtamaan sitä. Viestittelystä on jo puoli vuotta. Noin parin kuukauden päästä liityin WhatsApp-ryhmään hänen instassaan olevalla kutsulinkillä (jolloin tavallaan pystyin ”kiertämään” eston.) Hän kysyi, että miksi stalkkaan. (en tietenkään viitsinyt vastata, että hän on niin kiva tyyppi jne.) Tämän jälkeen juteltiin siinä ryhmässä vajaa kuukausi (ryhmässä oli pari muuta hänen kaveriaan) ja sitte hän poistui. Vika viesti oli ”moikkaeituuikävä”. En tiedä mikä tähän tyyppiin meni, luuli mua joksku pedopapaks, mut no, se oli pirun kiva ja hauska :D
jakakaa mielipiteenne
Juttukaveri esti
Erikeepperi
2
50
Vastaukset
- Valitsetoinentunnusok
Kyllästyi. Itselläkin ollut tapana vain lakata puhumasta ihmisille, kun ei enää kiinnosta.
Diginatiivin nykynuorison tapa: Kun kiinnostus loppuu tai totuus alkaa tulla liian iholle, niin blokkaus hoitaa ongelman...
Osa ihmisistä on vaan kusipäitä. Aika jatkaa matkaa kohti uusia juttukavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641178Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä155967- 59837
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67757Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269756Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6721- 62682
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180669Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31645- 29638