Aviopari n39 m43 haluaa miestä sänkyyn naisen uteliaisuuden tyydytykseen.
Miestä kolmanneksi!
17
2683
Vastaukset
Mistä päin olette Auttaisin mielelläni teitä tässä asiassa. Itse olen 42v mies. Laittakaa s.postia tämän nimimerkin suomi 24 osoitteeseen
jiial kirjoitti:
Olen täällä mutta lampaita ei näy missään.
Ota yhteyttä viestillä jos jotain haluat!
- Se-olisi-hyvä
Ai kun nimimerkki jiial uskoisi sinun neuvoasi ja tekisi tuon.
Mvu kirjoitti:
Ota yhteyttä viestillä jos jotain haluat!
Ota yhteyttä jos 48v varattu nainen kelpaa "juttukaveriksi".
- Omakuvakaunis
Vaimo48v kirjoitti:
Ota yhteyttä jos 48v varattu nainen kelpaa "juttukaveriksi".
Tässä kuvani.
dailydigest.com/wp-content/uploads/2016/01/Trans.jpg
Joko jäykistyi!
Olisi melko villi rouva ystäviä vailla.
- Meillekkö
Missä päin Vaimo48v asuu? Onko kiinnostusta myös naisiin? Olemme myös 39/43 vuotias pariskunta ja etsimme naista kolmanneksi?
Moikka ja kyllä aihe kiinnostaa. Sähköposti toimii:)
- Miguel95
Mitä vaimolle saisi/pitäisi tehdä? Pelkkä paneminenko vain tulisi kysymykseen? Käykö anaali? Pitäisin erityisesti siitä, että rouva olisi seksikkäästi pukeutunut ja itse päättäisin vaatteitten avaamisesta ja riisumisesta. Missä tapaaminen olisi mahdollista. Asun eteläisessä Suomessa.
- Kimppatoimii
Me käytetään koulukaveria ja sen kaveria ryhmässä. On kiihottavaa katella vierestä ja päästä sit hyvin liukastettuun piirakkaan pumppaamaan omat spermat toisen sekaan
- Miehän
Siks tuttu kun paljaalla halluu vaimo. Kieltättä kiihottaa riski että tulee paksuksi
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674144Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181732- 1171557
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601395- 521346
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981265- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341098