Aviopari n39 m43 haluaa miestä sänkyyn naisen uteliaisuuden tyydytykseen.
Miestä kolmanneksi!
17
2712
Vastaukset
Mistä päin olette Auttaisin mielelläni teitä tässä asiassa. Itse olen 42v mies. Laittakaa s.postia tämän nimimerkin suomi 24 osoitteeseen
jiial kirjoitti:
Olen täällä mutta lampaita ei näy missään.
Ota yhteyttä viestillä jos jotain haluat!
- Se-olisi-hyvä
Ai kun nimimerkki jiial uskoisi sinun neuvoasi ja tekisi tuon.
Mvu kirjoitti:
Ota yhteyttä viestillä jos jotain haluat!
Ota yhteyttä jos 48v varattu nainen kelpaa "juttukaveriksi".
- Omakuvakaunis
Vaimo48v kirjoitti:
Ota yhteyttä jos 48v varattu nainen kelpaa "juttukaveriksi".
Tässä kuvani.
dailydigest.com/wp-content/uploads/2016/01/Trans.jpg
Joko jäykistyi!
Olisi melko villi rouva ystäviä vailla.
- Meillekkö
Missä päin Vaimo48v asuu? Onko kiinnostusta myös naisiin? Olemme myös 39/43 vuotias pariskunta ja etsimme naista kolmanneksi?
Moikka ja kyllä aihe kiinnostaa. Sähköposti toimii:)
- Miguel95
Mitä vaimolle saisi/pitäisi tehdä? Pelkkä paneminenko vain tulisi kysymykseen? Käykö anaali? Pitäisin erityisesti siitä, että rouva olisi seksikkäästi pukeutunut ja itse päättäisin vaatteitten avaamisesta ja riisumisesta. Missä tapaaminen olisi mahdollista. Asun eteläisessä Suomessa.
- Kimppatoimii
Me käytetään koulukaveria ja sen kaveria ryhmässä. On kiihottavaa katella vierestä ja päästä sit hyvin liukastettuun piirakkaan pumppaamaan omat spermat toisen sekaan
- Miehän
Siks tuttu kun paljaalla halluu vaimo. Kieltättä kiihottaa riski että tulee paksuksi
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1266683MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny575773Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.854477NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun954390Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1564210Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.861516- 3851407
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301315- 811307
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411084