Aviopari n39 m43 haluaa miestä sänkyyn naisen uteliaisuuden tyydytykseen.
Miestä kolmanneksi!
17
2737
Vastaukset
Mistä päin olette Auttaisin mielelläni teitä tässä asiassa. Itse olen 42v mies. Laittakaa s.postia tämän nimimerkin suomi 24 osoitteeseen
jiial kirjoitti:
Olen täällä mutta lampaita ei näy missään.
Ota yhteyttä viestillä jos jotain haluat!
- Se-olisi-hyvä
Ai kun nimimerkki jiial uskoisi sinun neuvoasi ja tekisi tuon.
Mvu kirjoitti:
Ota yhteyttä viestillä jos jotain haluat!
Ota yhteyttä jos 48v varattu nainen kelpaa "juttukaveriksi".
- Omakuvakaunis
Vaimo48v kirjoitti:
Ota yhteyttä jos 48v varattu nainen kelpaa "juttukaveriksi".
Tässä kuvani.
dailydigest.com/wp-content/uploads/2016/01/Trans.jpg
Joko jäykistyi!
Olisi melko villi rouva ystäviä vailla.
- Meillekkö
Missä päin Vaimo48v asuu? Onko kiinnostusta myös naisiin? Olemme myös 39/43 vuotias pariskunta ja etsimme naista kolmanneksi?
Moikka ja kyllä aihe kiinnostaa. Sähköposti toimii:)
- Miguel95
Mitä vaimolle saisi/pitäisi tehdä? Pelkkä paneminenko vain tulisi kysymykseen? Käykö anaali? Pitäisin erityisesti siitä, että rouva olisi seksikkäästi pukeutunut ja itse päättäisin vaatteitten avaamisesta ja riisumisesta. Missä tapaaminen olisi mahdollista. Asun eteläisessä Suomessa.
- Kimppatoimii
Me käytetään koulukaveria ja sen kaveria ryhmässä. On kiihottavaa katella vierestä ja päästä sit hyvin liukastettuun piirakkaan pumppaamaan omat spermat toisen sekaan
- Miehän
Siks tuttu kun paljaalla halluu vaimo. Kieltättä kiihottaa riski että tulee paksuksi
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky685224Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2644323Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013950Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1822332Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.331643Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651381- 171019
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61009Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38963- 94899