Aviopari n39 m43 haluaa miestä sänkyyn naisen uteliaisuuden tyydytykseen.
Miestä kolmanneksi!
17
2686
Vastaukset
Mistä päin olette Auttaisin mielelläni teitä tässä asiassa. Itse olen 42v mies. Laittakaa s.postia tämän nimimerkin suomi 24 osoitteeseen
jiial kirjoitti:
Olen täällä mutta lampaita ei näy missään.
Ota yhteyttä viestillä jos jotain haluat!
- Se-olisi-hyvä
Ai kun nimimerkki jiial uskoisi sinun neuvoasi ja tekisi tuon.
Mvu kirjoitti:
Ota yhteyttä viestillä jos jotain haluat!
Ota yhteyttä jos 48v varattu nainen kelpaa "juttukaveriksi".
- Omakuvakaunis
Vaimo48v kirjoitti:
Ota yhteyttä jos 48v varattu nainen kelpaa "juttukaveriksi".
Tässä kuvani.
dailydigest.com/wp-content/uploads/2016/01/Trans.jpg
Joko jäykistyi!
Olisi melko villi rouva ystäviä vailla.
- Meillekkö
Missä päin Vaimo48v asuu? Onko kiinnostusta myös naisiin? Olemme myös 39/43 vuotias pariskunta ja etsimme naista kolmanneksi?
Moikka ja kyllä aihe kiinnostaa. Sähköposti toimii:)
- Miguel95
Mitä vaimolle saisi/pitäisi tehdä? Pelkkä paneminenko vain tulisi kysymykseen? Käykö anaali? Pitäisin erityisesti siitä, että rouva olisi seksikkäästi pukeutunut ja itse päättäisin vaatteitten avaamisesta ja riisumisesta. Missä tapaaminen olisi mahdollista. Asun eteläisessä Suomessa.
- Kimppatoimii
Me käytetään koulukaveria ja sen kaveria ryhmässä. On kiihottavaa katella vierestä ja päästä sit hyvin liukastettuun piirakkaan pumppaamaan omat spermat toisen sekaan
- Miehän
Siks tuttu kun paljaalla halluu vaimo. Kieltättä kiihottaa riski että tulee paksuksi
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533856KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar892216Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451902- 221743
- 281506
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?211373- 151132
- 311108
- 1061013
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791012