Hei!
Muita hakeneita kyseiseen tehtävään? Laitoin hakemuksen ennen joulua ja tein videohaastattelut yms. Nyt tuli kutsu ryhmä- ja yksilöhaastatteluu :) muita kutsun saaneita?
Entäs, osaisiko joku kertoa tästä kyseisestä työstä tarkemmin? :)
Finnair gate service haku 2018
21
1939
Vastaukset
- Latzina
Tänään sain videohaastattelun lähetettyä, muut lähtivät jo eilen. Omalta osin en oo kauheen toiveikas jatkosta, sen verran haastavilta tehtävät tuntuivat. Mutta katsotaan miten käy ;)
- tiedoton-
Siis haastatteluajat jo jaossa vaikka haku on vielä auki? Onko noi molemmat haastikset samana päivänä?
- Jeekivaa12
tiedoton- kirjoitti:
Siis haastatteluajat jo jaossa vaikka haku on vielä auki? Onko noi molemmat haastikset samana päivänä?
Ne tehtävät oli kyllä aika haastavat! Ja mulla vielä kone lagas kesken kaiken nii yks osio jäi kokonaa suorittamatta... 😂 mutta toistaiseksi jatkossa ollaan!
Ainakin mä sain siihen ryhmään, kenellä on haastattelut ensi viikolla 10.-11.1. Haku on vielä auki, joten lisää päiviä tulee varmasti 😊 Varmasti eri aikaan alkavia kursseja tarjolla.
- duunarithaussa
Hakemus, testit, videohaastattelu, ryhmä- ja yksilöhaastattelut.. luulisi vähintään että johtajan pallia täytetään.
- Rosruu
Mullekin tuli eilen kutsu haastatteluihin! Tietääkö kukaan tarkemmin, että jos pääsee kurssille niin alkaako työt heti kurssin jälkeen vai voikohan aloittaa myöhemmin keväällä?
- Jeekivaa12
Ei ainakaa lukenu missää sen enempää infoa! Kannattaa kysellä rekrypäivässä :)
- Soli13
Onkohan ryhmähaastattelu englanniksi?
- Jeekivaa12
Mä luulen että on :) Olin kesällä myös mukana Finnairin cabin crew haussa, mutta en harmi vaan päässyt 😢 Mutta tosiaan siellä siis oli ryhmä tehtävä kokonaan englanniksi ja muu suomeksi.
- Soli13
Jeekivaa12 kirjoitti:
Mä luulen että on :) Olin kesällä myös mukana Finnairin cabin crew haussa, mutta en harmi vaan päässyt 😢 Mutta tosiaan siellä siis oli ryhmä tehtävä kokonaan englanniksi ja muu suomeksi.
Eikö tämä ryhmähaastattelu ole sellainen että ryhmäläisille annetaan joku ns. kysymys esim. ”millaista on hyvä asiakaspalvelu?” tms. ja sitä pitää ryhmässä pohtia? Näin mä olen kuullut
- Jeekivaa12
Soli13 kirjoitti:
Eikö tämä ryhmähaastattelu ole sellainen että ryhmäläisille annetaan joku ns. kysymys esim. ”millaista on hyvä asiakaspalvelu?” tms. ja sitä pitää ryhmässä pohtia? Näin mä olen kuullut
Cabin crew haastattelussa oli sen tyylinen ryhmis joo. Mutta tosiaan noista haastattelujen sisällöstä, kysymyksistä jne ei sais kukaan osallistunut kertoa eteenpäin sen enempää, ns ”vaitiolovelvollisuus” sovittiin siellä rekrypäivässä.
En usko kyllä kuitenkaan, että täysin samanlainen olisi? 🤔 - Rosruu
Jeekivaa12 kirjoitti:
Mulla sama et cabin crew oli minne hain ja on ollu unelma jo pitkään mutta en päässyt 😥 Laitoin sitte tännekki hakemuksen ja en uskonut pääseväni ees haastatteluihin kun tehtävät meni omasta mielestä ihan päin persettä... Mut oon innoissani tästä ja mielenkiinnolla odotan millanen haastattelu tulossa 😊
- Jeekivaa12
Rosruu kirjoitti:
Mulla sama et cabin crew oli minne hain ja on ollu unelma jo pitkään mutta en päässyt 😥 Laitoin sitte tännekki hakemuksen ja en uskonut pääseväni ees haastatteluihin kun tehtävät meni omasta mielestä ihan päin persettä... Mut oon innoissani tästä ja mielenkiinnolla odotan millanen haastattelu tulossa 😊
Okei! No mutta hei, peukut pystyyn meille että tämä onnistuu ja siinähän sitä sitten on jo jalka oven välissä ja lähempänä unelmaa 😌😉
- Restonomi06
Mäkin hain tuohon ja olin edellisessäkin haussa, siihen tais olla 500 hakijaa. Nytkään ei ole harmi kyllä kuulunut mitään eli en varmaan pääse edes haastatteluun...
- Hainmyös
Onko tähän muuten jotain terveystarkastuksia? Vai suoraan kurssille ja sitten toivottavasti töihin?:)
- Jeekivaa12
Varmaan vaan ihan perus työhöntulotarkastus mikä on oikeastaan joka paikassa :)
- Jeekivaa12
Tietääkö joku tän tehtävän palkkauksesta? Mua vähän arveluttaa toi 100h/4vko ku kuitenki tällä hetkellä teen väh 30h/vko ja sillä palkalla pärjää juuri ja juuri... Onkohan siellä mahdollisuutta saada lisätyövuoroja jne...?
Teen siis tällä hetkellä vaan töitä niin mietityttää, että miten tolla porttivirkailijan palkalla menettelee?
Yritin ottaa selvää siitä tes:istä, mutta en oikein tajunnut siitä mitään :D
Toki tää työ vie mua lähemmäs mun unelmia, joten otan varmasti paikan vastaan jos pääsen, jos tulot ei ihan älyttömästi laske!
Toki nämä asiat varmasti kysymällä selviää huomenna rekrypäivässä, mutta jos joku täällä tietää niin olisi kiva kuulla! :)- Jeekivaa12
Eipä kukaan ehtinyt tähän vielä vastata ennen haastattelua niin sain siellä kyseltyä :)
Työtehtävä siis määräaikainen syyskuun loppuun asti max 100h/4vko, palkka oli jtn vähän yli 12€ luokkaa plus lisät. Yli ton 100h ei oo siis mahdollista tehdä...
Vähän mietityttää miten selviää tolla palkalla, mutta otan varmasti paikan vastaan jos sen saan. Haluan tälle alalle niin kovasti ja saisi tästä arvokasta työkokemusta ja jalan oven väliin yritykseen tulevaisuutta ajatellen :)
Mulla jäi tosi hyvät ja luottavaiset fiilikset haastattelusta. :) Haastattelijat olivat ihania ja kerrankin ryhmätehtävä, jossa oikeasti työskentelimme ryhmässä eikä vaan yksi tuonut itseään jatkuvasti esille, mitä hyvin usein näissä ryhmätehtävissä tapahtuu...
Nyt vain jännittämään!
- opiopi
Onko kukaan saanu viel kutsua kurssille tai hylkyä?
- Jeekivaa12
Mulle soitettiin jo viime viikolla ja pääsin 29.1 alkavalle kurssille :) jeyyy!!
En tiiä, onko vielä ketään muu saanut kutsua? Mulla painoi koeajan loppu edellisessä duunissa (sen jälkeen olisin ollut jumissa elokuun loppuun) niin kerroin haastattelussa, että tarvitsisin vastauksen asap että voin irtisanoutua aloittaakseni Finnairilla... En tiedä sainko sen takia jo viime viikolla kutsun ja heillä varmasti vielä valinnat muuten kesken?
- Lentokenttafani
Hei! Oli kiva lukea näitä kommentteja, kun itse mietin service guide-hakua. Ei toki sama duuni, mutta olisiko kellään kokemusta, kuinka paljon omiin työvuoroihin pystyy vaikuttamaan? Opiskelen tällä hetkellä ja vaikkei lähipäiviä paljon olekaan, niin niissä pitäisi pystyä olemaan paikalla. Ja onko näissä vain lyhyitä työvuoroja eli usein ja vähän kerrallaan tai jopa pari eri vuoroa saman päivän aikana? Kiitos tuhannesti, jos pystytte auttamaan tämän pähkäilyssä.
- Finskiläinen
Hei!
Minä pääsin tossa aikasemmassa haussa sisään ja nyt tällä viikolla ekat työvuorot. Työsopimuksen saa valita 0-100h/4vko tai 72-100h/4vko. Ei myöskään ole pakko tehdä näitä kahden vuoron päiviä, senkin saa itse valita sopimuksessa.
Vuoroja saa myös todella helposti vaihdettua, joten en usko että on ongelma :) vuorot on tämän tyylisiä; 530-930, 14-18 jne, eli helposti pystyy yhdistämään nimenomaan kouluun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828