Onko todella niin ettei suomessa voi katsoa olympia jääkiekkoa jos ei omista digiboksia?
TV5 ja olympia kiekko
12
1798
Vastaukset
- Siis_et_oo_tosissas
Siis onko sulla jokin kuvaputkitelkku analogisella virittimellä? Miten olet tähän mennessä katsonut mitään televisiosta kun lähetykset muuttui reilu 10 vuotta sitten kokonaan digitaalisiksi?
- mitaoravaa
Heitin digiboksit jo roskiin ja antennit katolta. Olen siirtynyt 2010 luvulle ja katson suoratoistopalvelusta kaiken
- Tervetulotähänpäivään
Siirry 2020 luvulle ja osta DVBT2-virittimellä varustettu televisio ja katso olympiajääkiekko siitä.
- Korean-kumipala-EVVK
''Ylellä ei ole tv-oikeuksia miesten olympiajääkiekkoon'', kerrotaan Ylen teksti-tv:n sivulla 627/3. Voisiko joku asiantuntija kertoa, mitä tuo käytännössä tarkoittaa?
Sitäkö, ettei edes Yle-mediaveronsa Suomeen maksava tv-katselija näe Suomen miesten olympiamatseja Ylen kanavilla? Vai näkyykö missään maksutta?
On näitten hömppä- ja maksukanavien rahastajien kakkainen ahneus todella huipussaan!!!
Valitettavasti se tarkoittaa myös sitä, että Suomen sekundajengi saa minun puolestani luistella Koreassa kuminpalasen perässä aivan rauhassa. E.V.V.K.- jääkiekonfani
TV5-kanavalta näkee kaikki Suomen ottelut , myös välierät ja mitalipelit.
- autistinero82
jääkiekonfani kirjoitti:
Ei tasan näy minun telkkarista TV5-kanavaa!!
Se siitä TV5;sta.
Ja olen kyllä selannu läpi kaikki kanavani, muttei löydy.
Minulla on taivaskanavapaketti. Näkyy mm maksulliset sport-kanavat, eurosporttia, moottoriurheilukanavakin näkyy ja on mm tuo leffakanava, kaksikin leffakanavaa näkyy.
Mitään TV5-kanavaa ei näy eikä ole tietoakaan siitä.
Asun Nivalassa Pohjois-Pohjanmaalla, muttei ehkä täällä leveysasteilla sitten TV5-kanavaa näy/kelpuuteta vai onko näin??? - autistinero82
jääkiekonfani kirjoitti:
Toki näen kyllä olympialätkää(miesten lätkää), koska mulla näkyy eurosport.
Selostus on tosin englanninkielinen.
Koko homma on ryssitty tosi pahasti.
Luulisi ensinkin että pääkanavista joku kanava näyttäisi miesten lätkäpelit kuten aina tietääkseni joku pääkanava on näyttänyt jääkiekon kaikki arvokisat.
Ainakin suurimman osa on lätkän arvokisoista televisioitu pääkanavien kautta.
Kaiken lisäksi kuten sanoin selostus on englanninkielinen eurosportilla.
Onneksi kuitenki minulla näkyy se eurosport, joten voin nähdä miesmaajoukkueen lätkäpelejä.
Thank God!
Mitään TV5-kanavaa ei kylläkään minun telkkarissa ole.
- Striimaaaja
Niinhän se on, että TV5:sta ei saa ilmaisena netti-streaminä kait mistään. Eurosport Player on virallinen vastaus nettistreamiä etsivälle. Se vähän maksaa, tosin.
- jääkiekkoa
" jääkiekonfani
10.2.2018 18:35
TV5-kanavalta näkee kaikki Suomen ottelut , myös välierät ja mitalipelit."
Noinhan se on, mutta miten saa kaapeliverkossa TV 5 näkymään. On Elisa operaattori ja kanava 6 näkyy, josta myös tulee muita jääkiekkomatseja. Kanavahaussa ei ole TV 5 kanavaa ollenkaan, vaikka heidän mukaansa pitäisi olla kanavapaikalla 7 tai 27, mutta ei ole. En siis voi hakea, kun ei ole kanavaa, tulee vastaus. Harmittaa, jos en näe Suomen pelejä mistään.- autistinero82
Mulla ei oo mitään TV5-kanavaa. Asun Nivalassa. Eurosport -kanava näkyy ja se sisältyy mun kanavapakettiin, joten näen kyllä leijonien pelit, mutta selostus on kaiken huipuksi englanninkielinen.
Kyseessä olympialaiset, niin pitäs kyllä pääkanavista ykkönen, kakkonen tai kolmonen näyttää kaikki olympiapelit, koska ainahan tai melkein aina pääkanavat ovat televisioineet kaikki jääkiekon arvokisat ja jos selostus ei ole suomenkielinen, niin aika pahasti on kyllä munattu koko homma.
- jääkiekkoa
Nyt se selvisi. Kanava TV 5 näkyy HD 27 ja muuten 7.
Kutonen näkyy HD 30 ja muuten 10. Nämä molemmat lähettävät suomenkieliset jähetykset jääkiekosta. Jos kanavat ei näy kanavahaku kohdassa, niin uusi piuha digiboksin ja pistorasian väliin. Silloin näkyy. Tämä siis kaapeliverkossa. - voivoisentään
TV5:n kiekkostudiot on kyllä suurin vitsi ja rimanalitus mitä on tullut nähtyä 50:een vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670