Entäs löytyykö virtojen suunnalta ratsastuspaikkaa?
Ratsatuspaikkaa
15
1398
Vastaukset
- hevosvoima
- Okser
Siihen ratsutilalla en kehoittaisi ketään menemään,on tainnut asiakaspalvelu opit jäädä käymättä,ylimielisiä ratsastuksen opettajia....
Käytöstavat kunniaan,naapurikunnista ja myös virtojen suunnalta löytyy hyviäkin paikkoja.
PS. Aina on varaa parantaa. - Fitnessgirl1
Jopa taitaa tuo ratsastus olla hiipuva harrastus.
- Samakyselijä
Jep,kannattaa parantaa käytöstapoja ne asiakkaat kuitenkin maksaa itse.
Ratsastus ei ole hiipuva harrastus ,päinvastoin.
Kyselen naapurikunnista ja virtojen suunnalta😀 - Pavosenheskaa
Meidänkin lapset aikoinaan kävivät ratsastustallilla mitään ei aikuiset neuvoneet vaan tallilla oli aina liuta tyttöjä jotka naureskellen irvaillen neuvoivat heitä seläntakana paskaa jauhaen.
Kaikki tehtiin heidän neuvoessa oikeen tai väärin,tunnin alkaessa ylimielinen opettaja marssi opetuspaikalle ketään päälle katsomatta ja alkoi vinoilun lapsille,vai oliko opetusta en tiedä ja naureskeleva ns kokeneempien ratsastajien joukko seurasi paikalla.
Että tälläistä toimintaa🐎- heppala
Sääliksi käy myös ravihevoset. Juoksevat päivä toisen jälkeen rahaa omistajille kunnes saavat esim sydänkohtauksen ja kuolevat pois. Läskit omistajat voisivat alkaa ite juosta rahaa ja lopettaa rahastuksen viattomilla luontokappaleilla.
- Kavioll
Myös ravitalleilla teetetään pikkutytöillä ilmaistyötä,mutta taitavat tytöt siitä pitää.
- Ainotarja
Perinnekylästä löytyy varmaan asiallinenkin ratsastuspaikka.
- selvä
Sinne en menisi. On nimittäin sellaista tarinaa kerrottu, että siellä hevosia rääkätään päivät pitkät ja ihmisiä on ollut todistamassa kuinka Perinnekylässä omistaja ja hänen likkansa hakkaavat hevoset henkihieveriin..
- Martingaali
Minä aion mennä maalattian tatsutilalle,kusielä on halpaa.
- Mustaorii
Asiakas on aina oikeassa ,vaikka hevostallilla.
- Orioioi
Epäsiisti paikka.
- Jopajooo
Mallatin tilalla kannattaisi opettaa ihmisille käytöstapoja.,edes niitä alkeellisia. On meinaan juntit olevinaan.
Paska haisee jee jee🎵🎵🎶🎶➕➕ - kyydinsaanut
Ainaki Keiturin suunnalla hyvä ratsastaja
- tayttalaukkaa
ratsastajalla vakihevonen, mutta onnex kokeilee muitakin satulannuppeja :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään17115404Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903755Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1373054Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791504Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?551471Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1591407Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141274- 811101
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2081029