Voiko ulosottoon maksaa itse-ei siis palkasta.

Velkalainen

Meneekö ulosottoon aina maksut suoraan palkasta työnantajan kautta vai pystyykö maksamaan itse joka kuunausi vaadittavan summan? En halua että työnantajani saa tietää veloistani. Pystyykö Tampereella sopimaan uo:n kanssa? Onko konemuksia?

4

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfhdfh666

Riippuu uo:sta eli olepa yhteydessä sinne.

• velkaelää

Voit ehdottaa maksusuunnitelmaa mutta ehdotus on tehtävä ennen ulosmittaushetkeä joka ilmoitetaan velalliselle kirjeellä. Asian voi hoitaa puhelimella ja sen saa tehdä yhden kerran. Jos sitten et sitäkään hoida kolahtaa nuija ulosmittauspäätökselle ja se menee sitten suoraan tilipussista siten, että työnantaja velvoitetaan huolehtimaan ulosottomaksu palkasta pois.
      Jos velanmaksusi tulee kestämään yli vuoden, ilmoittaa ulosotto joka vuoden alussa suorittavansa taas ulosmittauksen tiettynä aikana. Jos olet huolehtinut maksusi ajallaan voit soittaa uudestaan ennen sitä ulosmittaushetkeä ja ehdottaa uudelleen vaikka sitä samaa maksusuunnitelmaa. Mutta jos et soita, menee se sitten ulosmittaukseen.

• tarkkanaII

Huomioida kannattaa että se maksu pitää myös hoitaa joka kuukausi sinne ulosottoon! Jos maksuissa alkaa olla viiveitä sinnepäin niin ilmoittavat kyllä heti sitten työnantajalle joka ottaa ulosoton palkasta.

• Mitä työtä teet? Pankkialalla tai muuten vaan käsittelet työksesi esim rahaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2998
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2884
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2703
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2568
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2468
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2460
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2231
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2138
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2038
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2032
    Aihe