Voiko ulosottoon maksaa itse-ei siis palkasta.

Velkalainen

Meneekö ulosottoon aina maksut suoraan palkasta työnantajan kautta vai pystyykö maksamaan itse joka kuunausi vaadittavan summan? En halua että työnantajani saa tietää veloistani. Pystyykö Tampereella sopimaan uo:n kanssa? Onko konemuksia?

4

863

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfhdfh666

Riippuu uo:sta eli olepa yhteydessä sinne.

• velkaelää

Voit ehdottaa maksusuunnitelmaa mutta ehdotus on tehtävä ennen ulosmittaushetkeä joka ilmoitetaan velalliselle kirjeellä. Asian voi hoitaa puhelimella ja sen saa tehdä yhden kerran. Jos sitten et sitäkään hoida kolahtaa nuija ulosmittauspäätökselle ja se menee sitten suoraan tilipussista siten, että työnantaja velvoitetaan huolehtimaan ulosottomaksu palkasta pois.
      Jos velanmaksusi tulee kestämään yli vuoden, ilmoittaa ulosotto joka vuoden alussa suorittavansa taas ulosmittauksen tiettynä aikana. Jos olet huolehtinut maksusi ajallaan voit soittaa uudestaan ennen sitä ulosmittaushetkeä ja ehdottaa uudelleen vaikka sitä samaa maksusuunnitelmaa. Mutta jos et soita, menee se sitten ulosmittaukseen.

• tarkkanaII

Huomioida kannattaa että se maksu pitää myös hoitaa joka kuukausi sinne ulosottoon! Jos maksuissa alkaa olla viiveitä sinnepäin niin ilmoittavat kyllä heti sitten työnantajalle joka ottaa ulosoton palkasta.

• Mitä työtä teet? Pankkialalla tai muuten vaan käsittelet työksesi esim rahaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe