Miksi ei entinen paperityömies , työministeri Lindström ollut A studion keskustelussa ? Hänhän on työttömien hyvä ystävä ja puolestapuhuja.
A studio eilen
11
149
Vastaukset
- 5592597
Jari on vähän väsynyt. Ja palkka juoksee vähemmälläkin.
- krooninen---
Krooninen burn-outti päällänsä
- hillopylväs
Siniset on aktiivimallin takana , koska kokoomus ja keskusta ministerit eivät ole ymmärtäneet, mistä on kysymys, näin kertoi entinen työministeri Tarja Filatov. Päivää ennen Sampo Terho julisti pää punaisena, punalippujen heilutuksesta, kyseistä mallia vastaan. Siniset ovat toimillaan tuhoamassa sopimis yhteiskunnan ja aiheuttavat yrityksille rahallista menetystä. Tämän hallituksen on hajottava herra Sipilä.
- kansalaisaloite
Katsoin ja totesin ihan saman, siniset ministerit loistivat poissa olollaan, vaikka kutsu oli tullut, näin sitä vastuuta aktiivisesti otetaan, muut taas ei tullut sen takia, koska eivät ymmärrä mistä oikein on kysymys.
- Pylli-täti
Ministerit olivat saaneet kutsun, mutta yksikään ei rohjennut saapua paikalle vastaamaan. Tämä kertoo siitä, että aktiivimalli on epäonnistunut ja paljon "valuvikoja" ja näille asia on tuotu tietoon kansalaisten sekä työ- ja talouselämän tietäjien taholta. Lindström ja Mattila ovat tehtäväänsä sopimattomia hyvin kepeällä tietopohjalla varustettuja ministereitä. Onneksi heidän uransa valtakunnan politiikassa jää yhteen kauteen.
- kulli-kalle
Ei uskaltanut tulla,entinen paperimies nykyinen ministeri!Voi heranjestas mikä älypää.
- timpan_hillotolppaa
Täytyy ymmärtää että timpan hillotolppaa pitää jarpankin tukea ja pitää kulisseja kasassa
- Ahmed-Elorotta
VALTA kuuluu MINULLE MINULLE MINULLE....
- aitanpolulta
Keskustelemassa ollut työtön naishenkilö oli pätevä, asiansa osaava, hänelle soisi ministerin pestin. Nykyiset vellihousu ministerit eivät pysty, taivu edes paikalle tulemaan, vaikka palkkaa kyllä osaavat nostaa, mutta kun jotain kysytään alkaa kiertely ja kaartelu.
- jouduimme_häpeämään
Jouduimme kollektiivisesti häpeämään vartijaista joka ei itse ymmärrä edes hävetä
- Takakonttihallitus
jouduimme_häpeämään kirjoitti:
Jouduimme kollektiivisesti häpeämään vartijaista joka ei itse ymmärrä edes hävetä
https://is.mediadelivery.fi/img/658/5379c5a2725647baa5da1428270b2697.jpg.webp
Onko siellä kokoomuksessa käsketty tämän höyrypään puolustaa hekeen ja vereen aktiivimallia. Ukkohan on ulkona kuin lumiukko ja pyrkii näyttämään toista rääkkyjää Ben Zyskowicz innokkaammalta. Miksi? Vartiaisen omien näkemysten puolustaminen menee jo lapsenomaisen uskon puolelle.
Petteri Orpo nauraa kotona Vartiaisesen ylettömälle innolle puolustaa aktiivimallia ("kädet ei likaannu paskaan") ja Lindströn nostelee painoja kuntosalilla ja pysyy poissa työmaaltaan, piilossa, että ei sekoa sanoissaan. Pirkko Mattilaa ei näy, tainnut savusaunassa ottaa oikein kunnon löylyt 5,5% juoman kanssa. No eihän sitä jaksa tulla, kun ei kukaan pakoita.
Sipilää ei kiinnosta muu kuin kyykytys ja nyt taitaavat kepun omakin väki taas näyttää "närhen munat" Sipilälle seuraavissa gallupeissa. Sampo Terho se vain yrittää olla 1,2 % kannatuksella olla ikäänkuin painavasanainen ja tärkeä ministeri...kuitenkin viimeistä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826