Moikka
Onko jollain kokemuksia gummi ja gylmästä Kaarinassa? Sain hyvän tarjouksen renkaista mut olis tehnyt ilmastointihuollon samalla. Onko ihan ok putiikki? Vissiin joku pikkuliike? Uskaltaako antaa tehdä ilmastointihuollon myös?
Gummi ja gylmä
8
2714
Vastaukset 8
- Isotaipieni
Eiköhän se osaa työnsä. Pienet vielä paremmin ja asiakas lähtöisemmin.
- Autoilevaleskirouva
Uskaltaa! Olen ostanut sieltä renkaat ja on hyvä, asiantunteva palvelu!
- Anonyymi
Pieni epäjärjestys korjaamon puolella mutta työt onnistunee normaalisti.
- Anonyymi
Sotku tosiaan löytyy. Mutta vanha rakennus niin ei sitä helposti fiksaa.
- Anonyymi
Epäsiisti liike.
- Anonyymi
Huono, joustamaton palvelu. En käytä, enkä jatkossakaan
- Anonyymi
Törkeän huonoa palvelua. Asentaja alkoi räyhätä heti kättelyssä kun vein auton ilmastointihuoltoon. Ihme asenne asiakasta kohtaan. Valitin tästä maksaessani ja minulle sanottiin, että on ollut vähän kiireitä aamulla?! Just joo, tasan viimeinen käynti tuossa firmassa.
- Anonyymi
Myös lasin takana asiakaspalvelija on kärkäs sanomaan omia mielipiteitään . Mm. saatiin kuulla , ettei nyt ole vielä aika vaihtaa talvirenkaita! Mitä se hänelle kuuluu, milloin vaihdetaan renkaita, hän ei voi tietää , mihin olen ajamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221040Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46725
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560