Ois ollut kyllä iltapäiväkahveja

350_metriä

tarjolla eräälle herralle. ;) Mutta ko ei se halua kahvitella mun kans, niin enhän mä voi sitä pakottaakaan.

14

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eituntemattomia

En ole mies, mutta jos entuudestaan tuttu ihminen pyytäisi kahville niin lähtisin kahvilaan hänen kanssaan. Mutta hän ei taida olla kiinnostunut joten olen loppuelämäni yksin, eikä siitä ole mitään haittaa.

• epäröimättä

Tulen heti jos vaan kutsut!

• lopputulos_jo_tiedossa

Ei se näitä täällä tähän aikaan ainakaan lue, jos koskaan ja onhan toi jo niin nähty...

• epäröimättä
        lopputulos_jo_tiedossa kirjoitti:

Ei se näitä täällä tähän aikaan ainakaan lue, jos koskaan ja onhan toi jo niin nähty...

Niin vähän ajattelinkin, että oikeasti sitten jänistät.. Kerkesin jo vähän toivoa, että kengät saa riisua eteiseen.

• kutsu_itse_itsesi

No luuletko että se ehtis kenkiä heti riisua jos se tänne tulis? Aiempi kutsu on edelleen voimassa. Turhaan kai mä uudelleen kutsun, jos edellistäkään kutsua ei ole mitenkään rekisteröity.

• epäröimättä
        kutsu_itse_itsesi kirjoitti:

No luuletko että se ehtis kenkiä heti riisua jos se tänne tulis? Aiempi kutsu on edelleen voimassa. Turhaan kai mä uudelleen kutsun, jos edellistäkään kutsua ei ole mitenkään rekisteröity.

Tarkoitatko, että lähtö tulisi ennen kuin ehtii kissaa sanomaan? Saakohan edes vähän etumatkaa.. Kai se edellinen kutsu on mennyt perille?

• ei_voinut_heti_hukata
        epäröimättä kirjoitti:

Tarkoitatko, että lähtö tulisi ennen kuin ehtii kissaa sanomaan? Saakohan edes vähän etumatkaa.. Kai se edellinen kutsu on mennyt perille?

Kyllä se meni, ihan paperilapulla osoitetietojen kera herran käteen.

• kysyniintiedät

Mistä tiedät ettei muka halua? Metrit aika kohdillaan.

• en_ala_jankkaa

Jaa, niin mistä on? Linnuntietä ehkä jostakin, muttei muuten.

• eräsherra

Mitteehän se 350_ metriä, mahtaa tuossa tarkottoo?

• yksiarvaus

Kahden asunnon väliäkö?

• tiedänsinunnumeron

Niinhän sinä teet tarjoilet sille vaikka hyvin tiedät että on varattu eikä enään pitäisi luonasi kulkea. Mutta taitaa niin tehdä löysin ne viestit joten mitä ihmettä siitä vielä haluat? Eikö se kertonutkaan päätöstään? Ihan itse sai valita. No jos tiedät ettei ole osoite muuttunut niin älä enään tarjoile. Toki lyhyt matka sulle on kuten itsekin sulle viestissä laittoi. Ja kyllä löysin sen. Toki se väittää olleen läppää ja aikomus ei ollut ruinata päiväkahveja sulta.

• ethänleikienään

Eipä silti eihän sinun vika ole että typerä mies vinkuu kahville luoksesi joten kai nyt voit jo sanoa ettei enään viestittele sulle kun ei osaa estää minun pääsemistä puhelimen historiaan.

• TuruustVissiin

Onks pullaa ja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe