Eräälle naiselle kysymyksen esitän.
Milloin liukasteltaisiin yhdessä?
25
289
Vastaukset
- Sittenkun-
Sen aika tulee
- hyvinomaehtoinen
Jos tää olisi mulle niin vastaus on aina kielteinen. Pelkkä kaverisuhde on ainoastaan mahdollinen ja ihmisen pitää olla jo tuttu. Jos se ei voi toteutua toinen vaihtoehto on olla yksin. En jaksa ruveta tutustumaan tuntemattomiin ihmisiin. Avainlause on aina, tuttu ihminen kymmenien vuosien takaa.
- hieromalaitoksesta
Mitä tää ”omaehtoinen” ja ”ennestään tuttu” paska on?
No tuu sit antaa sitä hierontaa, mut ethän sä uskalla. No meen täst hieroo itteeni, heippa!!
- päätäkö
Mistäköhän kohtaa ajattelit hieroa?
- tosielämänkurhinen
Minulle kävisi hieronta.
- niinvastausonkyllä
Heti kun teet aloitteen.
- Hierontakuuluuasiaan
Minkälaista aloitetta odotat?
- niinvastausonkyllä
Hierontakuuluuasiaan kirjoitti:
Minkälaista aloitetta odotat?
No kysäise vaikka, että onko niska kireenä ja tarjoa hierontaa?
- mietinyt
niinvastausonkyllä kirjoitti:
No kysäise vaikka, että onko niska kireenä ja tarjoa hierontaa?
Toisinpäin tuo on paljon luontevampaa. Se kenellä niska hieman jäykkänä kysyy tietenkin toiselta voisiko tämä hieman hieroa.
- Iisi.biit
Arvuuttelen samaa ...
Milloin se käy ..
Easy beat - KirjoitanNyt
Tänään liukastelin fysioterapiassa. Luikuvoidetta meni reippaasti kuivan ihoni janoon.
Puristeli ihan kippeeks paikat, vaikka hyvää teki.- mitensenoin
Onko sun piparisi päässyt kuivahtamaan?
- ehtaariippunuttalihaa
mitensenoin kirjoitti:
On joo päässyt minun tuosta kirjoittajasta en tiedä mutta oma on marinoitunut jo kymmenisen vuotta.
- KirjoitanNyt
mitensenoin kirjoitti:
Ken tietää...
- Yksnainenn
Milloin vaan hänen kanssaan..
- Yksnainenn
Lisään vielä. Maaliskuussa näin häne viimeksi.
- Yksnainenn
Yksnainenn kirjoitti:
Lisään vielä. Maaliskuussa näin häne viimeksi.
Ei minulta...!
- Bylleröinen
Noh kävisikö noin 50kg keveämpänä... ei sattuisi sinuun niin kovasti jos pyllähtää nurin ja jäät alle...
- bylbylbyl
Ei Bylleröitä minulle! Raja on vedettävä johonkin.
- ä__ja__o
bylbylbyl kirjoitti:
Joo, eikä mulle tyhmiä miehiä. Joki roti se on oltava.
- Bylleröinen
bylbylbyl kirjoitti:
No voi herranjestas kuule mitäs luulet pintaliitäjä netistä löytäväsi kuin vanhoja huuhkajia ja yltiöläskejä!
Mutta toisaalta eipä netistä miespuolisiakaan normaaleita löydä aina on korvienvälissä jotain vinksallaan...
- Nluuleeitseäänhauskaksi
Kiinteistönhuolto on hiekoittanut pihan. Liukkaita kelejä varten jotkut suosittelee nastakenkiä. Henkkoht luisto loistokunnossa. Mut mieluiten voitais mennä railakkaasti retkiluistimilla Saimaan selällä.
- Hava_Vagina
Kama sutraa tuubista.
- Helppohomma
Sovitaan vaan aika. Sinä soitat tai laitat meseä.
- tarjoonkokyydinkin
Heti, kun lähetät mulle tekstarin ja oot samalla varannut meille yhteisen hoitoajan kipsaamoon ja paikat sairaalan vuodeosastolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889