Elikkä on 12-vuotias poika ja mun peniksen esinahka ei aukea ollenkaan ei millisenttiäkään... Välillä kun oon runkannut nii mun esinahkaan tulee ns. paperiviillon tapasia viiltoja... Ja aina kun käyn kusella niin mun etu osaan peniksestä vaan tulee semmonen kauhea ympyrä mikä on iso ja virtsa tulee aika huonosta ja pienellä temmolla... Voisko joku sanoo apuja ja neuvoja.
Kertokaa mitä pitäisi tehdä!!
5
165
Vastaukset
Itellä on perjaatteessa ollu pikkasen samantyyppistä ongelmaa. Vedä sitä esinahkaa taaksepäin esim. lämpimässä suihkussa. Muutos ei tapahdu heti. Venyttelet pikkasen kerrallaan ja jatkat taas myöhemmin. Kyllä se siitä
- Poika12vuotias
Millälailla venyttelen, jollain painoilla?
- terska_paljaana
Ympärileikkaus voisi olla se paras ratkaisu, sitten ei enää tule ongelmia esinahan kanssa.
1. Venyttele omatoimisesti, niin kuin PO1KA tuossa sanoi.
2. Jossei auta, niin lääkärillehän sitä on näytettävä.
Ihminen pystyy kyllä tulemaan toimeen, vaikka terskaa ei saisikaan kokonaan paljaaksi. Yhdyntä lienee tällöin melko mahdotonta, mutta - toisin kuin usein luullaan - tiukka esinahka ei välttämättä aiheuta hygieniaongelmia ja tulehduskierrettä.- tohtorimees
Yleensä se on tuossa iässä vähän tiukka, pikkuhiljaa hyvä tulee. Eli treeniä,treeniä.
Sehän pitäisi saada sitten menemään lopulta terskavakoon asti.
Löysänä varmaan onnistuu helposti ja kivuttomasti,käytä vaikka apuna liukasta voidetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641178Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä155967- 59837
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67757Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269756Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6721- 62682
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180669Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31645- 29638