On mikä ??????????
Kengän kokosi
27
144
Vastaukset
- Näillämennäännyt
Riekerin 38, riippuu kyllä minkä valmistajan kengistä on kyse!!
- Eipystysanoon
Liian pieni.
Kaikki aina nauraa kun näkee mun kengät ja huudahtaa että ei helvetti onks noi sun kengät? mikä minikoipi sä oot! "- sanosanovaan
:DDD mut olet sopusuhtainen. Ajattele sun muuhon kokoon nähden jos sulla olis ihan julmetut jalat niin olisihan se vähän hassun näköstä :D
- Eipystysanoon
sanosanovaan kirjoitti:
:DDD mut olet sopusuhtainen. Ajattele sun muuhon kokoon nähden jos sulla olis ihan julmetut jalat niin olisihan se vähän hassun näköstä :D
No joo.. onhan se noinkin. Mun kokoni on 35-36. tismalleen oikea koko olisi 35,5 joten joudun valitseen joko 35 tai 36:sen.
Usein 36 on iso mutta 2-3 sukkaa päällekäin tekee kengästä käytettävän.
Onneksi jotenkin nykyään on helpompi löytää oikeaa kokoa kenkiäkin. Jotenkin tuntuu että pieniäkin kokoja tehdään enemmän.
Aikaisemmin oli vaikea löytää sopivia kenkiä kun aina ne numerot melki alkoi 37:stä ja se on aivan liian iso minulle jo!
Sitä kokoeroa ei enää sukillakaan kurota umpeen
- yksivastaaja
Useinmiten 37-38
- mikä_neuvoksi
Ronttoset ky:n . 53. Vähän kainaloista hiertää.
- 5cardcharlie
158" :D Hengenvaarallista haponkestävää terästä tietysti terävät kärjet :D
Vähän samankaltainen kysymys kuin että kenellä on isompi nappi!
- Trumpin ja Pohjois-Korean ihmisten sarjakuvamainen nappi väittely, jooh. - yury
Kaikki kauppojen piirakkatossut on pilttien kokoja, ei niihin aikamies saa jalkaansa mahtumaan.
- Vzbdjcnk
37, joskus 36
- Kyrpäppää
Sama ko kypärn 52 siro!
- pitkääkapeaa
42 siro 😄
- Tos.sukka
45 on mun jalka
- Neitinuuka
40 mut joskus tuntuu et jalat on eri paria. Joskus työpäivän jälkeen voi toisen jalkaan mennä 41 ja toiseen 40. Mut kyllä jalkaan voipi mennä 42 kakkoset pistää kaupasta ostetun kärjen täytteeksi. Eniten silmää miellyttää sellaiset mustat pitkä vartiset kengät voi sitten laittaa puikotkin varteen kulkee hommat aina mukana ja säästyy muovikassi rahoissa ☺
- melakinmessissä
49. Eli sukset,kanootti,lumilauta ja surffilauta aina mukana.
- 43on
43 eli se yleisin
- rumpupalikkainen
36-37
- Mävaanoon
Kuin myös.
- Lättäää
47 lättä jalka
- Geenit
Se on 39-40. Tykkään, että melko iso koko se on, mut isältä peritty niinko moni muukin juttu
- geeniperimää
Isän geenit.
- Geenit
geeniperimää kirjoitti:
Isän geenit.
Nii..in isän geenit, mitä sitten :)
- Geenit
Kengän koko!!!! Siitä kirjoittin
- kenkäkenkä
27 .
- suurimmaksosaks
Pituuteni - 130. Sellanen se on
- korjausedellinen
Siis pituuteni-135.
- mulla_on
25 koko. Tai ainaki äiti osti sellaset kaupasta.
- räpyläinen
39. Joskus 40 ja joskus jopa38
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750