Salama kirkaalta taivaalat !

ihmeittenaika-ei-Ole-ohi

Onko yli seitenkympistä koskaan yllättäny silmänräpäyksessä ihastuminen uuteen ihmiseen ? " kuin salama taivaalat "

Koin todella oudon tunteen,
edessäni seisoi ihminen
hänestä säteili inhimillinen sympaattinen lämmin persoona,
kuin unelma josta ikäni olen haaveillu,,
se oli todella outojuttu,
kuin joskus nuorena voi kokea salama rakastumisen,
se kohtasi nyt vanhana yllättäin, tietenkää en näyttäny mitä koin sillähetkellä, olin kuin viilipytty, asiallinen kuten aina normaalistiki,
mutta kotona mietin pääni puhki kuinka tunteesta pääsen eroon,
pelkäsin että se kestää taas vuosia,
raastavaa kiduttavaa koska se on mahdoton toteutua,
joten pakenen teen kaikkeni että muistikuva katoaa
en tahdo tuntea rakkautta joka ei ole mahdollista,
---
ihmttelen
enkö olekkaa vielä kuollut
koska tommoset tunteet voi yllättää,
olen kymmeniä vuosia jo luullu ettei elämässä ole enään yhtikäs mitää minulle annettavaa,
ei muuten olekkaan,
kuin vain minun sailaiset tunnekuohuni,
jotka joskus yllättäin pulpahtaa pintaan,
rakkaus on tuskaa tuottava tunnekuohu,
sitä tuskaa ei näin vanha halua enään kokea oikeesti,
vai haluaako joku teistä.
minä pakenen,
tai jos kohde ei itse satu kokemaan samaa
ja sinnikkästi toteuta haavettaan,
se onki sitten eri juttu,
sitten menisi mietintään,

4

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanalta.se.tuntuu

rakastuminen!
      - Voimakkaita ja katoamattomia ovat muistotkin, hänen yllättävä kosintansa järisytti maailmani.
      Ja hänen kaunis kuvansa intin aikaan 1958 on niin liikuttavan kaunis, ja niin nuoren pojan kuva! Katselen sitäkin joskus, mutta enää en itke, vaikka luulin itkun jatkuvan aina. kun syöpä vei hänet.
      Olen kiitollinen, että sain yli neljä vuosikymmentä olla hänen ja meidän lastemme ja sitten lastenlastenkin kanssa. Ja heidän kanssaan saan olla vieläkin. Kiitokseni Luojalle!

• kakskakskolme

On sattunut, parikin kertaa. Vastapuoli on tuntenut samaa. Tiedän, että jompikumpi taas lähtee, mutta nyt on hyvä.

• juuu-on-koettu

Kyllä vanhakin voi rakastua, se on vaan harvinaista, kaikki on koettu,
      vanhukset ovat yleensä tunneköyhiä, tunteet ovat jäätyneet vuosien myllerryksessä umpijäähän,
      kokemuksesi on harvinaista herkkua.

• rakasta.va

Kyllä, ihastua voi yksilöön, joka silmää ja mieltä ilahduttaa. Yksilöllistähän on miten vereitä olemme vastaanottamaan signaaleja, mitä toinen lähettää tiedostamattaan.

Harkinta seuraa jo itsestään, tunnekuohukaan ei enää saa syöksymään suhteeseen, vastuuntunne toista kohtaan nousee ratkaisevaksi.
        Ei halua tunnesitein lyhyeksi jäävää aikaa toista satuttaa. Omat tunteet voi jokaisella silti olla rikastuttavia ja onnellistuttaviakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      143
      3958
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      359
      3064
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2008
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1705
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1139
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      851
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe