Hienoa meidän huonolle itsetunnolle valetaan mannaa, pääsee oma kehu haisemaan oikein satanen lasissa.
Oikein paikkakunnan äänenkannattaja juttujen puutteessa kehuu, kumpikaan ei vaan viihtynyt paikkakunnalla vaan läksivät leveämmän leivän perässä pois...
Nyt jokaine tollottamaan tyhjänpäiväisiä ohjelmia..
Julkaistu 5.1.2018 14:37
Outokumpulaisia televisiossa
Outokumpulaislähtöiset julkkikset valtaavat television lähiviikkoina.
Laulaja Anna Puu aloittaa ruudussa perjantai-iltana 5. tammikuuta laulajakykyjä hakevan Voice of Finlandin tuomarina ja laulajien valmentajana.
Tammikuun toisella viikolla alkavan Leijonan luolan ammattisijoittajan tuolille istuu taas outokumpulaistaustainen start-up-sijoittaja Kim Väisänen.
Leijonan luolan uuden tuotantokauden jaksot alkavat keskiviikkona 10. tammikuuta.
Oma ylpeys edellä..
Vanha-setä
2
56
Vastaukset
- SInähän.se.olet
Kiitos mollaaja. Paljastit itsesi.
- Vanha-setä
Kukas minä olen ??
Naurettavaa hännän nostoa toisen luokan tähtien avulla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944