Valkean kesäkatu on surkeasti epäonnistunut yritys luoda viihtyisyyttä Oulun keskustaan. Täynnä etnistä nuorisojengiä, likainen ja hahmoton. Opasteet hankalat löytää.. Toivottavasti entisen Stokcmannin tiloihin remontin jälkeen saamme tasokkaamman ja viihtyisämmän kaupakeskuksen.
Valkea on epäonnistunut ja epäviihtyisä
37
1387
Vastaukset
- Käymätönpaikka
Valakia on kaupunkilaisten olohuone!Onneksi en oo kaupunkilainen.
- käristyneidenOH
kuutosella grillattujen olohuone se on!
- Joopasen-Joo
Stokcmannin tiloihin remontin jälkeen saamme tasokkaamman ja viihtyisämmän kaupakeskuksen ja etnistä nuorisojengiä.
- ValakiaanVerrattuna
kuulema sinne tulee viisinkertainen määrä vartijoita
- 1234ewqqwert
Avaaja kuuluu ihmisryhmään joka ei osaaa kuin valittaa. Vikoja kyllä löytyy, mutta ei alkeellisintakaan ehdotusta siitä millainen olisi tasokkaampi ja viihtyisämpi kauppakeskus. Mutta väliäkö sillä kun saa valittaa.
- vaiLoppuikoJO
Siurualammen SiWA
- KunNiinOsaat
teeppä sinä pienoismalli Valkean uudistuksista
- näinonasia
http://jari-pekkateurajrvi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/234093-kauppakeskus-valkea-pahuuden-pesa
..................................................................................................... - jössez
Valkea on parasta,mitä Ouluun on tullut viime aikoina.Valittajat ja kitisijät pysykää pois ko.paikasta,teidän hapanta-ja pärstäänne ei todellakaan siellä tarvita.
- viihdenarkkari
Näin on, käyn nykyään aina ostamassa viikonlopuksi huumeet.
- irtoiskohan
entäs jos plankkaan naamani neitihyvä ni kaipaatko sitte mun naamaani siellä?
- rasistit_hirteen_
Aloittaja on säälittävä rasisti joka painaa 120kg.
- Mattikimi
Yks tämmönen "rasisit" vastaa kymmentä suvakkia. (Suvaitsevaa vajakkia)
- HankiMassaa
120 kg on tosimiehen paino
kaikki alle 120-kiloiset ruipelot punnitaan lasten neuvolassa ja määrätään reseptillä lihotusjuomaa pulkan naruille
- EksytköKotonasikin
en ymmärrä mitä opasteita tarvitset tuon kokoisessa mökkeröisessä :O
- JäämmeAlakynteen
"turvapaikka kaikille"
kohta saamme me kantasuomalaiset alkaa anomaan itsellemme turvapaikkaa omassa maassamme, kun nämä meiltä Suomesta turvapaikan saaneet alkavat isännöimään
että sikäli ihan oikea vaatimus - PASKAhaju
OULU KOKONAISUUDESSAAN ON EPÄVIIHTYISÄ JA EPÄONNISTUNUT
Päivisin paikka on ihan ok ja mielestäni aivan kivasti suunniteltu. Iltaisin vähän liikaa nuorisoa, vaikkakin ovat kyllä ihan asiallisesti käyttäytyneet eli siinä mielessä ei ole valittamista. Selkeästi kuitenkin näkee, että osalla silmät seisoo päässä ja sijaintiplaneetta on hukassa. Mutta se ei ole minun ongelmani, siitä huolehtiminen kuuluu näiden selkeästi alaikäisten henkilöiden vanhemmille, sosiaaliviranomaisille ja poliiseille.
- KOHTAkusevatkin
ASIALLISESTI KÄYTTÄYTYVÄÄ?????!!!! JOTKA RÄKIVÄT VALKEAN LATTIALLE!!!!! HÄH
KOHTAkusevatkin kirjoitti:
ASIALLISESTI KÄYTTÄYTYVÄÄ?????!!!! JOTKA RÄKIVÄT VALKEAN LATTIALLE!!!!! HÄH
No en ole niin tarkasti pysähtynyt seuraamaan, kun ei varsinaisesti kiinnosta. Minua eivät ole häirinneet, yleensäkin olen neutraalinnäköinen, hyvin ihmisvirtaan sulautuva mummeli jolle hyvin harvoin kukaan tulee suuta soittamaan
- ZakariasHakaristi
Valkean lava 19.30, perjantaina, veri lentää. Vai mitä tuira?
- turhaanUhoat
mitä sait aikaiseksi?
- valkeankunimgassubumies
tuu tänne huutelee eläkä nettii,oon valkean kovimpii..
- Ärsyttävätpummit
Kävelin äsken iltasella paikan läpi ja voi jessus, mitä jengiä aula oli taas täynnään. Miksi nämä salskeat notkujat eivät mene rakentamaan kotimaataan, vaan pummivat täällä meidän verorahoillamme?
- NäiO
Koska razzizzmi.
- ÄläMölöUkko
mene sie ihte rakentamaan ni ei tarvi sun täällä taivastella
- Rehteys
Tännään valakiassa läski ei tummu iltaa kohden. Tänään voinee illalla käydä ostoksilla. Onneksi onnikat lakosa... saisi olla usseemmin.
- IhanHyvällä
Valkeaan pitäisi ehdottomasti saada suutelukoppeja, joissa voisi verhon/sermin/seinän takana harrastaa yhdyntää, ettei WC-kopit olisi koko ajan varattuna.
- Mutiaismesta
Oikeempi nimi lienee Mustala.
- Rehteys
Toivottavasti vievät sussunsa mukanaan karkotus päätöksen saatuaan. Ottihan natsitkin 44 vuonna sussut mukaan... taisivat kyllä nakata osan heistä mereen kotimatkallaan.
- Osataanolla
Niin. Kukapa kehtaa huoria mukanaan kulkettaa... niitä löytynee muualtakin kuin oulusta.
- MenkääAvantoon
OTTAKEE KUULKAA LUOMUKAHVIA JA KESKITTYKÄÄ SEN JUONTIIN
MEINAA TUO KOFEIINI PISTÄÄ AIVONNE YLIKIERROKSILLE JA TEKSTINNE OVAT SENMUKAISIA
SELVÄSTI JOUDUTTE ELÄMÄÄN PUUTTEESSA - Raaakatotuus
Niinpä niin. Pakolaisten jälkeensä jättämistä lapsi äideistä saadaan sitten lisää yhteiskunnan elättejä.
- Mamuisien-jälkeläiset
Oulussa ja muussa Suomessa - jo nyt on nähtävissä mamujen pirttiviljely, kun suomalaisnainen lykkää mulattilasta rattaissa. Isä asuu täysihoidossa Heikinharjun vastaanottokeskuksessa ja hakee oleskelulupaa "perhesyistä."
Mistä näitä tyhmiä suomalaisnaisia riittää, jotka tekevät lapsia noiden mamujen kanssa??
- Tuirantuli
Kun hieman vilkaiset niitä siideri valaita niin ymmärrät asian.kukaan täyspäinen äijä kehtais heidän seurassa liikkua.
- mammassaamamua
Kehtaisitpas, mutta kun eivät sinua huoli ;)
- ODOTETAANVAAN
MMAAMME ON MIEHITETTY
MEIDÄT ON VALLATTU
MEILLE ON HYÖKÄTTY
TEHKÄÄ JOTAIN STANA
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855