Tai mahdollisesti alkavasta siitä. Tarina juontaa vuoteen 2013, jolloin yritys teki konkurssin ja pankki peri saataviaan. Kyltti maantien varressa. Tila perheeltä meni, ostin tilalla sijainneen yrityksen jämineen pakkohuutokauppaa edeltävänä aikana. Perhe jäi tilalle yrityksen maille ja minä omistajaksi.
Poistin yrityksen kyltin 2½ vuotta ostokseni jälkeen, eihän yritystä ollut olemassa enää vuosiin. Nyt rikosilmoituksella uhataan, kyltti oli kuulemma perheen. Itse ajatten niin, että yrityksen, jonka pankki osti.
Kiista kyltin omistukseta
Tsurakka
1
432
Vastaukset 1
- Opastajatar
Tienvarsimainokset ja kyltit ovat pääsääntöisesti laittomia ja jos haluaa että se on lainmukainen, täytyy ely-keskukselta hakea sallivaa päätöstä. Lisäksi sen pitää olla liikenneviraston määräysten mukainen. Jos mainoskyltti on taajamassa lupaa on haettava kunnan/kaupungin rakennusvalvonnasta. Joten summasummaarum olen melko varma ettei ko. kyltillä ole vaadittavia lupia, varsinkaan jos se on kuten kirjoitat maantien varressa. Joten siitä vain rikosilmoitusta tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2801117Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "249920Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49900- 98841
- 99789
- 73778
- 107659
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11440