Kännissä tyhmii idoita, niin toivottavasti nyt en mene laittaamaan sulle mitään viestejä :D
Mä saan aina joskus
13
136
Vastaukset
- eipelkoa
olet estetty.
- lämminhenkinenjoson
Jos kivoja viestejä laittaa niin mun mielestä ei ainakaan olis noloo. Ite tykkään jopa ehkä enemmän hieman ujohkoista, mutta aidoista ja hassuista ihmisistä. Sellaset euroopan omistajat karkottaa. Ne pystyy pokalla puhuun vaikka millaselle yleisömäärälle, mutta ei välttämättä mitään aitoo. Poikkeuksis tietty on.
- aitousonparasta
samoin sanoin :)
- niinmäkin
Joo..olis noloo. Mut mäkin oon kännissä...eli laita viestiä vaan. Sitä voin hyvällä omallatunnolla soittaa sulle.
- enuskallakuentiedä
;) :)
- niinmäkinM
Mä voisin laittaa, mutta tarvitsin sen ratkaisevan vihjeen 😋
Tämä siis m>n - mietisitä
Viestin laittaminen tai laittamatta jättäminen on valintoja. Niin kuin kaikki muukin elämässä. Jos oot yhtä surkea tapaus kuin mä, saattaa jäädä laittamatta.
- Kysymyssulle
niinmäkinM kirjoitti:
Mä voisin laittaa, mutta tarvitsin sen ratkaisevan vihjeen 😋
Tämä siis m>nMilloin viimeksi viestittelitte?
- 5cardcharlie
Mutta niin jos kännissä laittaa vahingossakin typeriä viestejä, niin jos on hyvä kaveri, hän ymmärtää että: ohoh tulipa lähetettyä huono viesti... ystävä ymmärtää kyllä sellaisenkin.
Jos on oikeasti sitten ystävä. - ahaasillee
Laitoitko mun äidille sellaisen känniviestin? :D
- 5cardcharlie
Noniin joo tyttöset rakkaat, älkää naurattako enää enempääkään, kun minä yrittäisin autta teitä suurissa pohdintajutuissanne... erittäin hyviä nämä arvausjutut, mutta jos oikein todellisuutta: ette oikeasti halua tietää kuka olen ja ketkä ovat jotain ihmeellistä porukkaa joilla voi olla valtaa.
- joraunioina
No ei se minun maailmaa romuttaisi.
- kföskföslkd
5cardcharlie kirjoitti:
Noniin joo tyttöset rakkaat, älkää naurattako enää enempääkään, kun minä yrittäisin autta teitä suurissa pohdintajutuissanne... erittäin hyviä nämä arvausjutut, mutta jos oikein todellisuutta: ette oikeasti halua tietää kuka olen ja ketkä ovat jotain ihmeellistä porukkaa joilla voi olla valtaa.
ootko sinäkin Tuomas Enbuske?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750