Tyttökaveri lupasi.

Naiset.kertokaa miten on paras lämmittää ja rasvata tyttökaverin perse ennen kuin työnnän sinne mitään.tyttöystävä lupasi antaa persettä huomenna.

11

2885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuohooja1940
    • Toimii_minulla

Anna tytölle orgasmi juuri ennen kuin alatte yrittämään peppuseksiä. Jos orkkumehujen jälkeen vielä tarvitsee lisäkosteutta, niin pullosta vesiliukoista liukuvoidetta.

• Ollaan nyt kuukausi harrastettu anaaliseksiä ja molemmat tykkää ja kiihottuu siintä kunnolla.on ihanaa panna vaikka takaapäin niinaa pilluun kun se pyytää kiimoissaan että työnnä sinne toiseenkin jotain.niinalla aukeaa persereikä vielä itsestään vähän kun sen saa kunnon kiimaan.

• Kiitos.

• ykuyk

Kiihottavinta olisi varmaan kun tyttöystäväsi olisi peseytynyt huolellisesti ja nuolisit tyttösi pyllyä ja samalla sormettaisit runsaan liukkarin kera. Tyttöystäväsi pyytäisi saada kullin pyllyynsä.

• Noin juuri tein.meni hyvin.

• oioioioio

joskus vaan räkäsin munan päähän ja virittelin terskan sisään ja muutama napakka veto ja lasti lähti, perssilmä naisella venyi sentin pari ulospäin ulosvedossa ja sit en kestänyt enempäiookji

• No.itse sain kunnon panon ja sain persettä mutta kommentin laittaja varmaan runkkasi yksinään kaapissa.

• höhöhöhöhöhhöhöhöhöhöhö

On se juhlan paikka jos jo 41vuotiaana saa ekan kerran b-rappuun...

• kgsee

Ennen peppuseksiin ryhtymistä kannattaa olla esileikkiä mielellään siten, että tyttö saa orgasmin. Liukastetta käyttö on ehdoton, riittää kun levität sitä kalun ympärille erityisesti kärkeen. Jos tyttö on ensikertalainen, niin ei pidä suoraan yrittää työntyä sisälle, vaan kannattaa kosketella ja hieroa kalun päällä peppureikää. Keskustelu on tärkeää, kysy voitko kokeilla työntyä vain ihan pari senttiä. Kun saat kärjen verran sisälle, voit taas kysellä, miltä tuntuu. Tässä vaiheessa voit aloittaa edestakaisen painelun, jolloin välillä voit yrittää painaa hieman syvemmälle peppuun, samalla kannattaa seurata tytön reaktioita ja kysyä sattuuko. Kun hitaasti etenemällä pääset pikku hiljaa syvemmälle ja kokonaan sisälle, voit alkaa liikkua hitaasti edestakas, rauhallisuus on valttia. Jos homma tuntuu toimivan, voitte koittaa vaihtaa asentoa siten, että tyttö nousee kontalleen, jolloin pääset vielä syvemmälle.

• Kiitos asiallisesta kommentista.sekin on paljon täällä.olen kyllä nyt nuollut niinalle orgasmin ennen kuin olen käynyt persettä yhtään rassaamaan.niinan kun saa kunnon kiimaan niin se pyytää jo että työnnä sinne toiseenkin jotain,olen kyllä koittanut opettaa että se kehtaa sanoa että nai mun persettä.se kiihottaa minua kunnolla kun se sanoo että nussi mun persettä.se kun saa nussia sen persettä kun se on kunnon kiimassa on kunnolla kiihottavaa.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5193
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2706
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      1951
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1907
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1738
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1274
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      160
      1235
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30