Tempautuu taas ojaan

pena-vaan

Olen joskus ennenkin ihmetellyt C5,ssä olevaa vikaa. Auto tempautuu ojaan. Uudessa C5,ssä ilmeni tuo vika tällä viikolla. Kun olin menossa kotiin, niin Sitikkani iempautui ojaan kesken kaiken. Vauhtia oli silloin noin 50km/h. Myös saman tempun se on tehnyt pari muutakin kertaa. Onneksi selvisin vain pintanaarmuin.

Muutoin C5 pelaa aivan loistavasti. Pelaa kuin enkeli.

12

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakaspena

Ostitko votkapullos Mutasmäen torilta?
      Niissä pulloissa voi olla lisäaineita, jotka aiheuttavat tuolliais kertomiasi sivuvaikutuksia.

• pena-vaan

Ei. En ole ostanut. Olen raitis, enkä käytä alkoholia. Sinä ilmeisesti käytät.

• anusaukkoinen

Citikan etunivelet ovat harakiri tavaraa. Muistan jostain lukeneeni että tehdas suosittelee niiden vaihtoväliksi 1000km. Kuluneet etunivelet löystyttävät kuningaspultin jonka seurauksena on auton tempautuminen ojaan. Kerran olin taksi sitikan kyydissä kun tämä tapahtui. Taksimiehellä oli onneksi taskussa varaniveliä ja merkkikohtainen jakoavain jolla merkkikorjaamotkin hoitavat sitikan säädöt.
      Loppumatkaksi otin kuitenkin varmuuden vuoksi hybridi Toyotan joka on ohittanut myynnissä jo perinteisen bensamallin. Pääsin perille turvallisesti ja luontoa säästäen.

• Anonyymi

Reppana ei tiedä mikä on kunigaspultti.

• Paavooo

Mahotonta tekniikkaa, onko ilmajousistoa takaakselilla?

• nevertohjo

Se käy kurkkaamassa niitä Toyotien jättämiä suistumisjälkiä?

• fiiraa

Pena on taas päässyt kotilomalle nuivaniemestä ja istuu siellä kirjaston koneella nauttien vapaudesta.

• Anonyymi

Ihme juttu. Vaihdoin uuteen Citroeniin tämän vanhemman mallin, ja tämäkin tempautuu välillä ojaan. Mutta onneksi vain hitaassa vauhdissa. Tosin etupuskuri kyllä irtosi kun se meni ojaan. Muutoin Citroen pelaa kuin enkeli.

T. Pena vaan

• Anonyymi

Noin ne vuodet menevät, ja Pena on taas päässyt suljetulta kotilomalle.

• Anonyymi

Tällaista on massapostaus mt hööpön elämä. 20h vrk spammään mielikuvitus tubaa. .Tällaista on hullun elämä kelan/soppalan tukiaisilla.

• Anonyymi

Taas ihan höpöhöpöjuttuja. Tempautuu ojaan jatkuvasti. Höpöhöpö. Kiva kirjoitella tällaisia spämmejä. Olisit nyt edes ollu joskus citikan kyydissä.

• Anonyymi

Eivät nämä jutut mitään valheita ole, vaan täyttä totta. Olen kuitenkin ihastunut Citroenin ajo-ominaisuuksiin. Se on loistava ajettava.

Pena vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe