Olen joskus ennenkin ihmetellyt C5,ssä olevaa vikaa. Auto tempautuu ojaan. Uudessa C5,ssä ilmeni tuo vika tällä viikolla. Kun olin menossa kotiin, niin Sitikkani iempautui ojaan kesken kaiken. Vauhtia oli silloin noin 50km/h. Myös saman tempun se on tehnyt pari muutakin kertaa. Onneksi selvisin vain pintanaarmuin.
Muutoin C5 pelaa aivan loistavasti. Pelaa kuin enkeli.
Tempautuu taas ojaan
12
161
Vastaukset
- Rakaspena
Ostitko votkapullos Mutasmäen torilta?
Niissä pulloissa voi olla lisäaineita, jotka aiheuttavat tuolliais kertomiasi sivuvaikutuksia.- pena-vaan
Ei. En ole ostanut. Olen raitis, enkä käytä alkoholia. Sinä ilmeisesti käytät.
- anusaukkoinen
Citikan etunivelet ovat harakiri tavaraa. Muistan jostain lukeneeni että tehdas suosittelee niiden vaihtoväliksi 1000km. Kuluneet etunivelet löystyttävät kuningaspultin jonka seurauksena on auton tempautuminen ojaan. Kerran olin taksi sitikan kyydissä kun tämä tapahtui. Taksimiehellä oli onneksi taskussa varaniveliä ja merkkikohtainen jakoavain jolla merkkikorjaamotkin hoitavat sitikan säädöt.
Loppumatkaksi otin kuitenkin varmuuden vuoksi hybridi Toyotan joka on ohittanut myynnissä jo perinteisen bensamallin. Pääsin perille turvallisesti ja luontoa säästäen.- Anonyymi
Reppana ei tiedä mikä on kunigaspultti.
- Paavooo
Mahotonta tekniikkaa, onko ilmajousistoa takaakselilla?
- nevertohjo
Se käy kurkkaamassa niitä Toyotien jättämiä suistumisjälkiä?
- fiiraa
Pena on taas päässyt kotilomalle nuivaniemestä ja istuu siellä kirjaston koneella nauttien vapaudesta.
- Anonyymi
Ihme juttu. Vaihdoin uuteen Citroeniin tämän vanhemman mallin, ja tämäkin tempautuu välillä ojaan. Mutta onneksi vain hitaassa vauhdissa. Tosin etupuskuri kyllä irtosi kun se meni ojaan. Muutoin Citroen pelaa kuin enkeli.
T. Pena vaan- Anonyymi
Noin ne vuodet menevät, ja Pena on taas päässyt suljetulta kotilomalle.
- Anonyymi
Tällaista on massapostaus mt hööpön elämä. 20h vrk spammään mielikuvitus tubaa. .Tällaista on hullun elämä kelan/soppalan tukiaisilla.
- Anonyymi
Taas ihan höpöhöpöjuttuja. Tempautuu ojaan jatkuvasti. Höpöhöpö. Kiva kirjoitella tällaisia spämmejä. Olisit nyt edes ollu joskus citikan kyydissä.
- Anonyymi
Eivät nämä jutut mitään valheita ole, vaan täyttä totta. Olen kuitenkin ihastunut Citroenin ajo-ominaisuuksiin. Se on loistava ajettava.
Pena vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875