Hankkijan ent risteys nyk liikenne ympyrä ja siitä lähtee vaha Jyväskylän suuntainen tie uuden hautuumaan vieritse.
Eikö kannattasi satsata vähän rahaa niitä pesiskentän kohdalle kun loppuu se pyörä ja jalankulku tie kääntyen Nallelaan ( johonka voisi myös katulamppuja pistää paaluihin niin että kävelytien osuus valaistuisi kun niitä lapsia ja muita jotka siinä toikkaroitsee), mutta siitä eteen päin Nallelan risteyksestä sinne Virtain puujalostamon ja ratsutilan suuntaan jatkaa sitä kävely ja pyöräily tietä? Vaikka aina uudelle jyväskylän tielle asti?
On meinaan lasta, pyöräilijää, vanhuksia ja ratsastajia sen verran tiuhaan kurvisella ja kapealla tiellä että jotain vielä kanssa sattuu kun kaikki eivät aja 5-60 km/h ja vaikka ajaisikin niin vaaramomentti on melkoinen lasten ja elukoiden kanssa.
Miettikääs vaikka talvea nyt ja pimeää loska keliä, kyllä siinä hengellä leikkii kun lähtee pikkulapset millä nyt lähtevätkin liikkeelle tai joku hevosen kanssa, arvaamattomia singahtelioita ja vaikkei olisi niin autoilijakin on vain ihminen ja kännykkäkin houkuttaa ym ym.
Vai ratkaiseeko 30 km/h ja tärinäkaistat asian halvemmalla?
Ei mielestäni, ihmis elo ja terveys etusijalle rahan menoon nähden. Lasten varsinkin kun ei niitä taxikyytit siinä joka hetki ole suojelemassa, meidän tulevia Virtain toivojamme.
Avoin kysymys päättäjille
Ohi-ajava
3
2417
Vastaukset
- Konehirmu
Onkos siellä varoituskyltit hevosista, siitä vois aloittaa.
- Yhteistuuminturvaa
Ratsastustallin pitäisi mun mielestä hommata niitä varoitus merkkejä,varmaan saisi luvan asentaa ne,sit kotalaan menijät vois käyttää isompaa ja turvallisempaa tietä.
Ja kaikki vois hiljentää nopeutta myöskin ne jotka hankkii tuotteita siltä suunnalta.
Ja kaikki voisi olla ajokunnossa. - Paikallistuntemusta
Kotalaan menijöille pitäisi järjestää infotilaisuus miten kannattaa kotalaan ja sieltä poispäin ajella virtain keskustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501