Esittää, ettei ole mukamas mitään.
Onhan se vähän tyhmää
14
175
Vastaukset
- Katseetolisitäjotain
Mä en jaksa ainakaan. Helpommalla pääsee ku on rehellinen
- ollaomaitsensäaina
Kyllä näin on. Rehellisyys on aina hyvä asia.
- onhansetotta
Älä muuta sano.
- enenäänleiki
Niin eikö tätä ole useampi vuosi esitetty? Ei tätä esittämistä enään jaksa. Aluksi se oli jopa hauskaa. Mutta ei enään kun näin miten sinuun vaikuttaa. Jätän rauhaan.
- enoleikinäymmärtänyt
Miksi on pakko esittää? Miksi ei voi olla toiselle täysin rehellinen tunteistaan?
- NoAngelStill
No älä. Menee jo komedian puolelle omakin akkailu ja esitys. Mut on pakko jatkaa tällä linjalla, ettei satu. Ihan kuin tämä meidän ympäristö ei olisi jo tarpeeksi, niin olet sitten kait vielä varattu, vaikka yksin asutkin -Onko näin?
- Sekopäälle
Kenelle kirjoitat hä?
- NoAngelS
No sille toiselle sekopäälle tietenkin :)
- Joitainhaittaajoitainei
Eipä tuo haittaa ketään muuta näköjään kuin itseäsi ja pähimmassa tapauksessa itse vain menetät siinä jos jotain oikeasti olisit halunnut tai haluat,ei kukaan muu.
- NoEipäEnääVaivaa
Ihan hyvä huomio ja herätys. Oon kai lukenut jotain väärin koko ajan. Oli tasan ensimmäinen ja viimeinen kerta. Saatan olla yksinkertainen, mutta poljettavaksi tai toisia polkevaksi en ala.
- mitenhänlienee
Niin on. Pakko taitaa olla tunnustaa. Jos me enää nähdään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760