Minä ja narsistinen vaimoni oikeudessa!

Aattup

Moro! Eilen kävi nyt silleen, että kärähdin ratista ja syytetään törkeästä rattijuopumuksesta.
Otin kotona jonkin verran viskikolaa ja kaverit soittelivat, että menisimme viettämään paikalliseen ravintolaan iltaa. Kyytikin olisi tässä kohtaa järjestynyt. Typerä narsistinen vaimoni laittoi hanttiin ja ei halunnut minun lähtevän. Hetkeksi vaivuin hänen tahtoonsa. Tunnin kuluessa mieleni teki kuitenkin lähteä, mutta vaimoni sai taas kohtauksen joka jatkui kun minäkin hermostuin.

Tappelu jatkui ja jatkui, kunnes päättyi siihen, kun vaimoni viilsi naulakossa roikkuneeseen takkini veitsen kanssa viillon, jolloin vedin häntä nekkuun niin paljon kun nyrkistä lähti. Tämän jälkeen otin auton avaimet ja lähdin ajelemaan kylille.

En pitkää matkaa kerennyt ajamaan, kun poliisit tulivat perääni. Lähdin vaistonvaraisesti ajamaan pakoon, koska mitkään paskahatut eivät minua pysäytä. Pakoni päättyi ojaan, poliisit ottivat kiinni ja veivät asemalle. Yön vietettyäni siellä alkoi kuulustelu.

En tiedä mistä oli vedetty tämä kuulustelijana ollut naispoliisi, mutta hän ei ymmärtänyt minua laisinkaan. Hän syytti minua, vaikka hullu kusipäinen vaimoni on syyllinen. Vaimoni takia lähdin raivospäissäni ajamaan, niin ei olisi käynyt, jos vaimoni olisi heti päästänyt minut lähtemään kaverikyydillä. Haastan vaimoni oikeuteen, kun saan neuvoja teiltä lakiasioissa.

Minulla on paljon pelissä, koska olen ammattiautoilija ja tarvitsen korttini takaisin ja vaimoni laittaisin elinkautista istumaan.

Miten saan vakuutettua oikeuden siitä, että minä olen syytön ja väkivaltainen narsisti vaimoni syyllinen?

Kiitos vastauksista.

2

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimeeläpi

Huono provo. Vaadimme parempia provoja.

Pikku vinkki: provosoivaa viestiä kirjoittaessa kannattaa pitää huolta siitä, että asia mitä selostaa on jollain lailla uskottava. Nyt tuo stoori on niin yliampuvaa, että kukaan ei tietenkään usko että noin on todella käynyt.

• totuuttajaniin

Suomi24 epätasa-arvoinen kohtelu. Naiset voi siellä ilmaiseksi vastailla ja ottaa vastaan viestejä 3kpl/vuorokausi. Miehet ei. Pitää maksaa sivustolle rahaa siitä, että voit laittaa viestejä tai ottaa niitä vastaan. Kokemusta on. Maksoin kuukauden jakson. Se päättyi eilen. Kokeilin, enää en pysty lukemaan saapuneita viestejä tai vastaamaan niihin. Aller on tämä maksunperijä. Peukku alas typerälle rahastusjärjestölle. Eletään tasa-arvon aikaa Suomessa. Se ei koske näitä treffisivustoja. Naiset tavallaan houkutus, jolla miehet saadaan maksumiehiksi. Koko treffisivustot saisi minunpuolestani epätasa-arvoisina lopettaa. Laitoin Allerille viestiä asiasta, aion selvittää asian kuluttaja-asiamiehen kautta. Onko teillä vastaavia kokemuksia, miehet? Myös naisilta kokemuksia suomi24treffit? Kehut ja moitteet sivuston toiminnasta ja ylläpitäjistä! Toki oltava rehellinen kommenteissaan. Suomi nousuun, rotusorto pois Suomesta. VALITETAAN ASIASTA KULUTTAJA-ASIAMIEHELLE JA OIKEUSMINISTERILLE! OLEMMEKO TASA-ARVOISIA, KYSYN VAAN?
        Parempaa tulevaisuutta Suomelle ja suomalaisille. Oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo kunniaan! Tasa-arvo on ylpeys olla suomalainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      57
      8791
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      151
      5350
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      119
      4906
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      8
      3822
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      83
      3426
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3349
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      35
      2682
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      39
      2583
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2541
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1707
    Aihe