Minä ja narsistinen vaimoni oikeudessa!

Aattup

Moro! Eilen kävi nyt silleen, että kärähdin ratista ja syytetään törkeästä rattijuopumuksesta.
Otin kotona jonkin verran viskikolaa ja kaverit soittelivat, että menisimme viettämään paikalliseen ravintolaan iltaa. Kyytikin olisi tässä kohtaa järjestynyt. Typerä narsistinen vaimoni laittoi hanttiin ja ei halunnut minun lähtevän. Hetkeksi vaivuin hänen tahtoonsa. Tunnin kuluessa mieleni teki kuitenkin lähteä, mutta vaimoni sai taas kohtauksen joka jatkui kun minäkin hermostuin.

Tappelu jatkui ja jatkui, kunnes päättyi siihen, kun vaimoni viilsi naulakossa roikkuneeseen takkini veitsen kanssa viillon, jolloin vedin häntä nekkuun niin paljon kun nyrkistä lähti. Tämän jälkeen otin auton avaimet ja lähdin ajelemaan kylille.

En pitkää matkaa kerennyt ajamaan, kun poliisit tulivat perääni. Lähdin vaistonvaraisesti ajamaan pakoon, koska mitkään paskahatut eivät minua pysäytä. Pakoni päättyi ojaan, poliisit ottivat kiinni ja veivät asemalle. Yön vietettyäni siellä alkoi kuulustelu.

En tiedä mistä oli vedetty tämä kuulustelijana ollut naispoliisi, mutta hän ei ymmärtänyt minua laisinkaan. Hän syytti minua, vaikka hullu kusipäinen vaimoni on syyllinen. Vaimoni takia lähdin raivospäissäni ajamaan, niin ei olisi käynyt, jos vaimoni olisi heti päästänyt minut lähtemään kaverikyydillä. Haastan vaimoni oikeuteen, kun saan neuvoja teiltä lakiasioissa.

Minulla on paljon pelissä, koska olen ammattiautoilija ja tarvitsen korttini takaisin ja vaimoni laittaisin elinkautista istumaan.

Miten saan vakuutettua oikeuden siitä, että minä olen syytön ja väkivaltainen narsisti vaimoni syyllinen?

Kiitos vastauksista.

2

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimeeläpi

      Huono provo. Vaadimme parempia provoja.

      Pikku vinkki: provosoivaa viestiä kirjoittaessa kannattaa pitää huolta siitä, että asia mitä selostaa on jollain lailla uskottava. Nyt tuo stoori on niin yliampuvaa, että kukaan ei tietenkään usko että noin on todella käynyt.

      • totuuttajaniin

        Suomi24 epätasa-arvoinen kohtelu. Naiset voi siellä ilmaiseksi vastailla ja ottaa vastaan viestejä 3kpl/vuorokausi. Miehet ei. Pitää maksaa sivustolle rahaa siitä, että voit laittaa viestejä tai ottaa niitä vastaan. Kokemusta on. Maksoin kuukauden jakson. Se päättyi eilen. Kokeilin, enää en pysty lukemaan saapuneita viestejä tai vastaamaan niihin. Aller on tämä maksunperijä. Peukku alas typerälle rahastusjärjestölle. Eletään tasa-arvon aikaa Suomessa. Se ei koske näitä treffisivustoja. Naiset tavallaan houkutus, jolla miehet saadaan maksumiehiksi. Koko treffisivustot saisi minunpuolestani epätasa-arvoisina lopettaa. Laitoin Allerille viestiä asiasta, aion selvittää asian kuluttaja-asiamiehen kautta. Onko teillä vastaavia kokemuksia, miehet? Myös naisilta kokemuksia suomi24treffit? Kehut ja moitteet sivuston toiminnasta ja ylläpitäjistä! Toki oltava rehellinen kommenteissaan. Suomi nousuun, rotusorto pois Suomesta. VALITETAAN ASIASTA KULUTTAJA-ASIAMIEHELLE JA OIKEUSMINISTERILLE! OLEMMEKO TASA-ARVOISIA, KYSYN VAAN?
        Parempaa tulevaisuutta Suomelle ja suomalaisille. Oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo kunniaan! Tasa-arvo on ylpeys olla suomalainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe