Olen keskisuomesta ja eläkkeellä. (Jyväskylä). Nyt on ystäväpiiri alkanut hajaantua ja "mennä pois", kuka mihinkin. Olen yksin eläjä täällä Nykäsen Matti kaupungissa. Pitkään olen pohtinut muuttoa Tampereelle, siellä on sukua ja koulutovereita ja siellä on erilailla näkemistä ja harrastetoimintaa.
Sukulaisenikin aina Suomeen tullessaan majoittuvat Tampereelle ja joka vuosi jotain ihanaa Tampereelta löytyy, kulttuuri-ihmisiä. Näin he sanovat! Nyt kysyn sieltä paikallisilta mitkä asuin alueet on kivoja ja fiksuja.
Moni varoittaa Hervannasta, Nekalasta ja Villilästä. Kertokaa tänne ruusut ja risut Tampereesta mistä kannattaa ostaa kämppä. KIITOS etukäeen!
'.
Tampereelle muutto?
6
80
Vastaukset
- kaikissa_niissä_asutaan
Eiiii.... taas näitä. Palsta on jo ennestään täynnä sävellettyjä juttuja siitä, mikä kaupunginosa on kaikkein karsein. Lue niitä vanhoja äläkä kysele.
- jossukuaaaaa
Jos sukua ja koulutovereita Tampereella niin miksi kysyä keskustelupalstalta.
- oioityttyuy
K välittäjä älä viitsi enää jauhaa paskaa.
- kyänäinon
Älä tule tänne, ihmiset ovat sivistymättömiä juntteja ja kulttuuri tarkoittaa jotain Pekka Töpöhäntä näytelmää. Kadut täynnä juoppoja ja narkkareita. Vältä nyt ainakin keskustaa.
- Reav
Muuta leinola linnaimaa vatiaöa kangasala on hyvät asuin alueet .hyvät lenkkeily maastot kaupat lähellä pussit lulkee hyvin.tammelakin on hyvä
- Hullujatäynnä
Älä ainakaan muuta näihin ikuri tesoma kalkku lielahti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2215055Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583633
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513450
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383075Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo442159UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231982