Siis te joilla tämä ärtyneen suolen oire korventaako teillä joskus ihan tossa keskellä rintaa niin että luulee jo että sydän kohtauksen saa menee kyllä sitten ohi mulla tämä melko uusi diagnoosi kun paljon tutkittu vatsaa mutta kuuluuko myös tämä oire vaivaan ibs. Varsinkin jos vatsa on tosi huonossa kunnossa.pelottaa! Voiko joku vastata onko samanlaisia tuntemuksia.kiitos.
rintalastan takaa kramppaa
3
765
Vastaukset
- VakioKirjoittaja
Närästystä todennäköisimmin jos todellakin korventamista eikä muuta. Suolioireet kyllä tuntuvat joskus ylhäällä mutta ei mielestäni rintalastassa.
Kyllä sydänperäisen syyn mahdollisuus pitää huomioida. Jos sulla ei ole ennestään tietoa sydämen kunnosta, voisi olla paikallaan käydä lääkärissä etenkin jos kyseinen vaiva yleistyy ja tosiaan tuntuu jopa sydänkohtaukselta.- lääkäriinkö
Hei VakioKirjoittaja närästyksestä kun puhuit pureskelin sellaisen närästys tabletin ehkä se on sitten närästystä en tiedä onko rintalasta oikea paikka mitä kuvailin mutta ihan tossa rintojen välissä oisko kuitenkin ruokatorvi?kiitos kun vastasit.puhun kyllä lääkärin kanssa kun seuraavaksi menen.
- matti_närä
itelläni ärtynyt suoli ja joskus tosiaan korventaa ylävatsaa. tuntuu vähän siltä kuin vatsa pullistelisi ylöspäin tai pallean kohdalla olis jotain ylimääräistä.
jos sulla on muitakin vatsavaivoja niin uskoisin että voit olla huoletta sydänkohtausten suhteen. närästys aiheuttaa myös itselläni epämääräistä kipua rinnan ja sydämen alueella, mutta sit kun tulee lisälyöntejä tms niin sen tunnistaa ihan selkesti eri jutuksi kuin vatsavaivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1276332Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745812297Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461560Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121318Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881186- 661038
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641010Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27968- 63946