Ei varmasti mallia kenellekkään mutta... Näin tulee tissuteltua olutta viikonloppuisin. D2 metforem lääkityksellä. Just katsoin sokerin, 6.4. Ja ilman metforminia kolmatta päivää. Sanovat ettei metformin ja alkoholi oikein synkkaa. Kaljotellessa olen jättänyt metforminin pois, sokerit pysyny ihan hyvinä. Miksi näin?
viikonloppuisin
5
100
Vastaukset
- jyuygjhfhj
Riippuu tietenkin kuinka paljon tuollainen tissuttelu on (koppa vai muutama pullo). Muutaman päivän katko metformiinihoidossa ei muuta verensokereita mainittavammin. Itse olen ollut pidempäänkin katkolla mm. varjoainekuvausten vuoksi eikä verensokeriarvot ole ehtinyt muuttumaan paljonkaan.
En ole keskeyttänyt metformiinia "kaljoittelun" vuoksi (juon kylläkin muuta alkoholia). Yleensä otan 1-2 paukkua, mutta isompikaan heitto viihteelle ei ole muuttanut verensokereita. - veijo087637863
koffiko
D2 on vakava sairaus eikä mikän pelleilyn paikka vaikka sitä tällä kaattopaikalla rohkaistaankin.
katso esim. hpv:n satuja ja sitä kuinka ylläpito poistaa asialliset kirjoitukset.
Pidä huolta utsestäsi.- kenkiä
Alkaako meidän veijon asenne vähän lipsuun?
Tässähän on aistittavissan häivähdys pientä empatiaa. - 56r56r57ruyr
kenkiä kirjoitti:
Alkaako meidän veijon asenne vähän lipsuun?
Tässähän on aistittavissan häivähdys pientä empatiaa.Hänhän ei juo oluita vaan väkeviä.
- veijo9863763
kenkiä
Asiallisenn kirjoitukseen aina asiallinen vastaus
56r56r57ruyr
Diabeetikko ei juo olutta-nestemäistä leipää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089