Turha toivoa enää

Naiselta

Aion luovuttaa pian. Kohta vuoteen ei ole tullut yhteydenottoa ja täällä palstalla oon kirjotellu ihan liian kauan. Hölmöä enää elätellä mitään toiveita.

10

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkinpärjää

Niin siltähän se tuntuu, koska minkäänlaista ajatusten vaihtoa ei ole muualla ollut.

• AP__

Niin, suorastaan säälittäväähän se on täällä kirjoitella anonyymejä viestejä jollekin joka todennäköisesti ei tunne samoin.
        Pärjäähän sitä yksinkin, mutta välitän kaipaamastani miehestä niin paljon etten oikeasti tiedä kestänkö sitä, kun en saa häntä (ja sitten joku muu saa hänet). Ihan uutta minulle, olen aina pärjännyt erinomaisesti yksinkin.

• jakaipaan

Ei kukaan muu saa minua, sinua odotan.

• AP__
        jakaipaan kirjoitti:

Ei kukaan muu saa minua, sinua odotan.

kukahan mahdat olla ja ketä odotat? Kerro jotain, muuten ei hyötyä..

• ElämäOnLahjaksi

Ohessa alla hyvä dokumentti, joka antaa vähän perspektiiviä arkeen? Minusta herättää ajatuksia, olemmeko sittenkin lottovoittajia, kun syynyimme tänne periferiaan nimeltä Suomi?

Dogu sen verta pitkä, et hyvä katsoa osissa, hyvin tehty ja suosittelen, avartaa näkemyksiä.

https://areena.yle.fi/1-3393977

• ElämäOnLahjaksi

Opettaa näkemään ja ymmärtämään näitä huonompiosaisia, miksi turisteja kohtaan voidaan tuntea vihaa? 2h 57,17min. kohdalla mies pukee hyvin sanoiksi oleellisimman minusta. Kiitollisuus kaikesta kokemastaan. Elämä voi olla kohtaloita, taakkoja ikäviä juttuja. Toivoa paremmasta hyvä olla aina.

Avartaa näkemään kokonaisuutta monipuolisempana, vaikuttimia paljon, mitkä lopulta ja miten vaikuttavat tulevaisuudessa? Hyvä pohtia meidän parempiosaistenkin, haastavampia aikoja odotellessa? Omat pikku murheemme on pieniä näiden rinnalla.

• Nuoreltaklopilta

Samat fiilikset yhest muijast

• AP__

Hänen alkukirjaimensa?

• Seompisemmoinen

I niinku i

• AP__
        Seompisemmoinen kirjoitti:

I niinku i

Ei valitettavasti osunut :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe