näkymättömäksi?
Niin ettei tyyppi, joka ei ole edes kaverini, tiedä että olen avannut facen.
Miten muutun facessa
9
286
Vastaukset
- xhtcyu
Luulet että se etsii sinua sieltä joka päivä ;DDDD
- Meneehermotkin
En luule.
Ärsyttää vaan kun heti tulee viestiä, kun kirjaudun faceen.
- Jokujossainjotenki
Estät sen fb:ssä!
- Meneehermotkin
Ja se näkee että oon estänyt sen?
En siis haluaisi mitenkään tyly olla.. - olevaanvälittämättä
Meneehermotkin kirjoitti:
En siis haluaisi mitenkään tyly olla..Ei kai estoa näe? Viestit ei vaan mee perille. Tuon takia en ole fbssa ollenkaan, muut kanavat parempia.
- EiHänNäe
Meneehermotkin kirjoitti:
En siis haluaisi mitenkään tyly olla..Ei se näe. Silloin hän ei löydä profiiliasi.
- Kummastuttaa
Miten se voi nähdä että olet facessa jos ei kaveri ole?
- silläsiitäselviää
asetukset, estä, kirjoita tyypin nimi vapaa kenttään ( kone etsii nimeä vastaavan profiilin) ja klikkaa estä
sen jälkeen sinä et näe häntä eikä hän sinua - Simppeliä
Pistät keskustelut offline niin kukaan ei tiedä käynnistäsi facessa, jos et tee mitään toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750