Olisikin kokemusta Varkauden kiinteistövälittäjistä? Nyt tartteis pistää myyntiin pari pientä asuntoa ja kesämökki. Ei arvokkaita ja siksi välityspalkkio ei saisi hipoa pilviä! Itse en asu siellä päin ja siksi täältä neuvoa kyselen...
Kiinteistövälittäjä suosituksia
14
2191
Vastaukset
- Kevättäkohti2018
Varmaan hyvä, mutta katsoin, että palkkio 1200 4,3 % asiakirja ym. kulut päälle. Aika huimat palkkiot siellä päin!! Ja tämä kaikki kertaa kolme, kun 3 kohdetta myytävänä.
- dhsrthy
Ari Vekkeli on hyvä! Olen ostanut ja myynyt hänen kauttaan yhden asunnon. Asunnon myyntiin meni kuukaus paperitöineen. Suosittelen!
- Pitkällään
Eikös Hän ole hieman outo ja omituinen? Kerrotaan olevan yliystävällinen nuorille naisille.
- Kevättäkohti2018
Kova on tuo Jya:nkin välityspalkkio, missä Ari työskentelee. 4,96% kiinteistöistä! Huimia hinnat siellä päin!
- Kinnaslampi
Varkaus tarvitsee UUSIA ASUKKAITA !
Jos jollakulla on kavereita jotka hakevat asuntoa niin Tervetuloa Varkauteen !- Hinnatalas
Siinä tuli tällä manauksella"Varkaus tarvitsee" taas tyhjää asuntotilaa vaikka kuinka paljon.
- talokaupoille
Oliko tähän päivitettyä tietoa? Saiko aloittaja myytyä ja kenen avustuksella? Itsellä olisi ehkä talon myynti kohta ajankohtaista... jos raaskin nykyisestä luopua.
- Anonyymi
Sai myytyä yhden kämpän. Ilman välittäjää, pankki teki paperit. Mökkiä en myynyt, yritin, muttei kauppa käy.
- Kaupaksimeni
Minä myin ihan itse oman asuntoni. Meni kaupaksi suhteellisen nopeasti mutta halvallahan se piti myydä. Kyseessä oli rivitalokolmio Könönpellossa.
- onkokokemuksia
Ajattelin myydä vapaa-ajanasunnon, siis kesämökin. Miten siisti piha vaikuttaa asunnon myyntiin, onko sillä pihalla merkitystä, kuinka nopeesti kesämökin saa myytyä. Ja mitä kesämökin ostaja toivoo myytävästä mökistä? Ollanko sitä arvioimassa vain mökkiä, ottamatta huomioon mökin pihan kokonaisuutta, siis yleisilmettä
Päteekö tämä asia, kysymys, jos on omakotitaloa myymässä?
- halvallaeimyydä
Kaikki välittäjät ovat hyviä, mutta kun kauppa ei käy!
- Anonyymi
vamma
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324461Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152428Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252375Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512138- 321687
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321501Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731476- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401124