Mutta ei matuilla?
Vartiainen:jokaisella velvollisuus elättää itsen
24
129
Vastaukset
- Pärjäilevät
Kaipa ne jollakin itsensä elättävät, koskapa hengissä pysyvät.
- traditio
Satujen kertomisella
- KultainenKela
KelaGold:illa se eläminen matuilla sujuu vaivatta.
- Kuka.vartiasen
Elättää sitten??????????????????????????????????
- dfgbcb
Lääkäristä on helppo saada eläkepaperit sanoo vaan et sota aiheutti niin pahat traumat ettei pysty tekemään mitään ja pillerit tulee kaupan päälle.
- Nytnarraat
Nuo eläkepaperit ja pillerit kyllä uskon, mutta että ihanko oikeasti olet muka ollut sotimassa?
- sfvfvf
Tulkin kanssa menee suu vaahdossa(asperiinia pureskelee)huutamaan lääkäriin jalla,jalla voi vielä vähän tehostaa oireita kaivamalla kalsareista suklaata ja nuolee sitä sitten saa punaiset paperit loppuelämäksi.
- Bokassa_II
Eikä rahvas vielä ole oppinut että etnoaatelilla on erioikeudet ja koraanin mukaan muslimin elättää jizya vääräuskoisilta?
- hulluus.kokoomuksessa
juhana af ufo vartiainen haluaa siis, että eläkeläiset ja infntiilit menevät töihin? Palaamme siis teollistumisen alkuvaiheeseen, jolloin 4-vuotiaat teki töitä ja vanhukset raahattiin jaloista sivukujalle kuolemaan.
- ertrtereererter
Ihanko tosi? Noinko se Vartiainen on sanonut? AUTS TSÄK TSÄK TSÄK TSÄK TSÄK!
- ordin.olemus
Jokaisella on velvollisuus elättää itsensä.
- Lois-Juhana
"Jokaisella on velvollisuus elättää itsensä."
.
Paitsi ei kokoomuksella. - Johannahupattaaa
vieläkö näkis sen päivän kun tämä JOhnna Vartijainen pantaisiin ihan oikeisiin töihin sontaa lapattamasta, vaikka ojan kaivuuseen,sehän on hyvin syönnyt riski mies ,ei sitä kannattas joutilaana seisottaa.
- vartiainen_elättää
itsensä suomen veronmaksajien rahoilla ja yrittää saada ihmisiä töihin, jotta voisi taas saada palkankorotuksen. Miksei heidän palkoista voida vähentää sitä 30e kuussa. Tuntuu varmasti vähemmän kukkarossa, kuin työmarkkinatuella olevalla.
- matujenkuluihin
Kiky ja pv,raha leikkaus,
miljardi kuluihin pitää löytyä vielä lisää. - Sinipiikahallitus
Työttömän on oltava viisi päivää TE-toimiston työllistymistä edistävässä palvelussa, jotta työttömyysetuus säilyisi ennallaan?
Tarkoittaa suomeksi sitä, että matut tulevat täyttämään nämä "työllistymistä edistävät palvelut" ja tavallisilta suomalaisilta leikataan vakuutuskuorilla veronmaksua välttelevän Lestakyrvän agendalla surutta viimeisetkin roposet pois...
Katsokaapa vain niin juuri noin siinä tulee käymään.- Keskoomusagenda
Mielenkiintoinen yksityiskohta tuossa on myös se, että tämä Matu-Vatu Sipilän Jussi kutsui huijaamalla eli pääministeritason majoituksen lupaamalla näitä matuja Suomeen silloin aikoinaan maturyntäyksen alkuaikoina.
- Pummipoliitikot
Vartiainen on pelkkä pummi.
- vartijaaana
juhannalla repsottaa aina alahuuli auki,tosi suomalainen pikkasen autisti TErvon sanoin
- demareiden.lahja
Jutta urpilainen tämän raahasi ruotsista suomeen. demarit osaa aina, milloin lelurameja, pedofiilipoppamiehiä, afgaanin ka älykkyysosamäärällä jaettu natzima ja ruotsin herttuatar juhana.
Vartiaisen ajatus on oikea , mutta ns: isänmaan pitäisi myös tarjota työpaikkoja ei se muuten onnistu. Yrittäjien pitää lopettaa työpaikkojen siirtäminen halpamaihin ja investoida enemmän kotimaahan sekä kehittää uusia työmuotoja ja teollisuutta.
- hallinnon-purku-talkoot
Vartiainen itse on kansankukkarolla ja todellinen "kansanedustaja". Kuinka tyhmää sakkia suomalaiset oikein ovat että tällaisia vätyksiä kehtaavat äänestää kun ukon ulostulot ovat tällaista tuubaa.
Tuollaisia nukkujia ei pitäisi päästää edes porttivahdeiksi, sekin on liian vastuullinen työ mistä ei selviydy torkkupeiton ja punkkupullon ääressä työaikana.
Yksityisellä puolella ukko saisi heti kenkää nukkuessaan töissä ja dokattuaan työajalla saati puhallutettaessa silloin kun epäilyttää sen älyttömät horinat.
On siinäkin arvostelija ja Suomen työttömyyden "asiantuntija". Itse notkuu kansan rahoilla suojatyöpaikassa ja loikkaa puolueesta toiseen,palauttakaa se ruåtsiin heti ja ilman palautusoikeutta. - mekokoomuksessa
vammaisille,työttömille ja vanhuksille itsemurha pilleriä!!!
No aloittaja osui taas asian ytimeen. Että silleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2342180Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse611456Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611085
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832