kaipaatko meidän pitkiä katseita? olis kiva nähdä taas :) aikaa on viimeisestä
kyssärisullemies
14
308
Vastaukset
- Missänäit
Milloin näit hänet viimeksi?
- aappeee
no on siitä aikaa....
- Missänäit
aappeee kirjoitti:
no on siitä aikaa....
Paljonko siitä on aikaa??
- aappeee
Missänäit kirjoitti:
Paljonko siitä on aikaa??
yli vuosi....:)
- Senkerron
Hei Missänäit, paljonko sulla ja hänellä on aikaa siitä, kun viimeksi näitte?
Mulla vähemmän ku aloittajalla, ja jossain ulkona nähtiin. - Jotainsellast
Senkerron kirjoitti:
Mulla vähemmän ku aloittajalla, ja jossain ulkona nähtiin.3-4 kuukausi..
- paljastantämän
Senkerron kirjoitti:
Mulla vähemmän ku aloittajalla, ja jossain ulkona nähtiin.Lenkillä ollessa nähtiin muutama kuukausi sitten.
- jl2ghl34g
Tietystikin todella hauskaa jutella oikeasti, eikä ole jotain Opel-naista takavarikoimassa keskusteluja, aivan oikeasti, minun pitäisi järjestä joku tapaaminen, Tampere on eräs paikka missä ehkä, mutta onkohan vilhusia paikalla sitten... jotain tuollaista.
Joku hyvä baari ja nurkkapaikka minuutiksi.
Kysymysjuttu, jonka laitoin, kumpi tuli ensin: valo vai varjo?
Joku voi vastata väärin kun pimeys oli ensin ja Jumala toi valon.. mutta joo niin aika vaikeita kysymyksiäkin. - keksinuudenjoskus
Joku hyvä kysymys pitäisi keksiä, kuten joskus annoin jouluksi pohdittavaksi jonkun hauskan kysymyksen, mikä oli oikeastaankin sellainen että: ihmisen aivot vai ihmisen muisti?
Sitten joo tytöt houkuttivat paljastamaan oikean vastauksen, kun yritin pitää omassa hallussa oikeaa vastausta, tytöt houkuttivat paljastamaan vastauksen. - asiakkaana
Tarkoitatko siellä kaupassa?
- Myyjänä
Sielläpä juuri
- asiakkaana
Myyjänä kirjoitti:
Sielläpä juuri
Milloinkas nähtiin siellä viimeksi? Aika jännää jos tähän tulee oikea vastaus.
- Myyjänä
Perjantai-ilta tuo taisi olla.
- asiakkaana
Myyjänä kirjoitti:
Perjantai-ilta tuo taisi olla.
Ei lähellekään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770