Missä avaudun kunnolla tunteistani sinuun?
Saanko laittaa mies sulle viestiä
20
406
Vastaukset
- Eyesore
Ei kiitos.
- mitäs.sanot
Ei mennyt kenellekään eyesorelle, vaan hyvännäköiselle miehelle.
- wete
Viestejä on mukava lukea.
- Suotavaa
Saat... epätietoisuus raastaa :(
- Eeliiaankovvooeäntä
Voe tokkiisa eänen kanssa vaekka
- tottakaisaat
Olisin erittäin positiivisesti yllättynyt, mutta mihin osoitteeseen laittaisit?
- taioletekemättä
Tee se!
- teese
anna mennä, itse olen avautunut jo.
- wishyouwerehere-
Joo, anna mennä. Tuun vastaan biisin verran. https://www.youtube.com/watch?v=IXdNnw99-Ic
- estotpäällä
Tää ei multa, ja sen näkee whatsapistakin. Minä en pettäjä pilluhaukalle viestittele
- dghjdghkd
Joo, laita vaan.
- yksiMies-
Senkun laitat vaan
- Jmieheltätämä
Sitähän olen toivonutkin, mielellään kiitos!
- Jmiehelle
No kerro ny ees suuntanumero...
- haluaisinkuullasinusta
Joo saat laittaa viestiä tietenkin. Kerro rehellisesti kaikki miltä tuntuu.
- hghg
Voit sä laittaa ja kenellekään en siitä kerro. Ihan miten haluat, ei se ole multa mitään pois. Itse laittanut useampia sellaisia eri ihmisille jotka olis saanu jäädä lähettämättäkin.
- PelkoAjaa
Vinkkinä jos laitat, mieti ensin, oletko saanut vastakaikua häneltä (kiinnostuksen kohteelta). Jos olet saanut selkeät viestit häneltä, silloin pettymyksen riski on minimaalinen, muuten ...?
- eikannata
Ihmiset pelästyy jos niille menee kertomaan tunteista jos ette ole yhdessä jo.
Kerro sille joku satu mielummin ja kysy lähteekö mukaan kirjastoon lainaamaan satukirjoja. - oikeinmielellään
voidaan keskustella ja etsiä molempia tyydyttävä ratkaisu.
- MissYou_
Tottakai, tätä oon toivonutki. Laittaisitpa viestiä jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934722Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2043768Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311214
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934