Kokemuksia, kirjoitan tämän jos joku ajattelee läppärin ostoa.
Ostin lokakuussa 2017 ja nyt on käyttänyt 3 kk.
Ostin tuollaisen, MSI GP62M 15.6inch FHD Anti-Glare i7-7700HQ 8GB 1TB 7.2k 128GB SSD SATA GTX 1050 2GB 802.11 ac BT4.0 W10H
Kuvaus: MSI GP62M 7RD 013NE Leopard - Core i7 7700HQ - Windows 10 - 8 Gt RAM - 128 Gt SSD 1 Tt HDD - 15.6" 1920 x 1080 (Full HD) - NVIDIA GeForce GTX 1050 - 802.11ac, Bluetooth - musta
EAN-koodi: 4719072491925
Se oli vanha malli ja hinta 950 e, nyt on jo poistunut, mutta eiköhän muissakin ole "sama vika" ?
Tiesin koneen ja olen siihen tyytyväinen. Koneessa lyhyt akunkesto. Koneessa "heikko näyttö", mutta minun videoiden tekoon aivan hyvä paljon parempi kuin vanhassa koneessani.
MUTTA MIKSI KIRJOITIN; Näyttö ja koko kotelo tuntuu hyvin heikolta, se ei varmastikaan kestä jatkuvaa aukaisua yhdellä kädellä, eikä kantamista yhdellä kädellä. Varmaan tulee joitain vikoja.
(minulla se on telineessä enkä koske näyttöön yhtään edes viikottain).
Näppäimistö on valaistu ja helppo kirjoittaa pimeässä ja aina. Kirjaimien malli on kyllä näppäimillä erikoinen.
Nopeus on aivan kiva tehdessä minkälaisia videoita tahansa, toki 1000 e koneella pitääaina odotella 5-10 sek ja uuden pätkän laittaessa minuutti. Vaikka olen tehnyt 8 raitaisia ja yli 25 GB kokoisia, mitään ongelmia ei ole ollut
-----------------------------------------------
Edellinen oli Asus, yli 6 v , siinä akkukesti yli 5-vuotiaaksi niin että tehoja riitti yli 2.5 tuntiin. Juuri 6-vuotispäivän jälkeen akku heikkeni eikä kestänyt 1-tuntia.
Asuksen ainoa vika, näppäimet kuluivat 3 kk, sitä ei varmaan monella tapahdu. Ostin kiinasta näppäimistön 14 e, se oli aivan samaa, kun kuluminenalkoi päälystin muovilla joka kuuluu sutoon kivisuojaksi. Laitoin muovin päälle ja viilsin veitsellä näppäimet erikseen. Muutaman kk rapisi mutta sitten kului ja toimi hienosti.
Asus oli paksuin ja painavin, silloin saatavista, siinä oli todella vahva runko.
N53SV-SX062V/EX ASUS 15.6"/HD/INTEL i7 2630QM/GT540M/4GB/500G/7HP
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10622174/asus-n53s-nappaimiston-kirjaimet--kuluvat
Niin, meillä on monta konetta joten en vertaa vain noiden kahden runkoja keskenään.
Minulla on hyvä luottamus Asukseen, On myös ollut useampi ammattikäyttöön ostettu HP joissa peltinäppäimet, kaukosäätimet ja pari isoa sd levyä, saatu läheisiltä, ei siis ostettuja. Niihin, siis HP heikko luottamus, jokainen on temppuillut koko ajan.
Msi kokemuksia, kannettava Msi heikko runko.
Kokemuksia.Msi.Asus.HP
2
4682
Vastaukset
- Bersel
En ymmärrä miksi pidät jotain läppäriarmadaa jos et kerran edes liikuta koneita mihinkään. Pöytäkone on nopeampi, ei vie pöydältä yhtään enempää tilaa (keskuyksikkö lattialle tai pöydän alle telineeseen), kestää vaikka 10 vuotta ja ei tarvitse aina koko konetta ostaa uudelleen jos jotain hajoaa.
- Nik2
MSI varosia on ilmeisesti huonosti saatavilla. omaan 4 vuota vanhaan ei enää saa uutta näppäimistöä. Harmittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904