haluaisitte antaa kaivatullenne?
Minkä tunteen
17
198
Vastaukset
- Minultavaim
Rakkauden tunteen.❤
- Elluhalloyb
Rehellisyyden...tunteiden...♥
- helpottavan
ilon
- senantaisinhänelle
Tunteen, että hän on arvokas ihmisenä, hyvä juuri sellaisena kun on.
- liianhellavastaus
Luotettavuuden tunteen :)
- haluaisinantaamiehelle
Hyvänolon tunteen.
- Möködemia
Iloisuus.
- rakkaudestani
Haluan antaa sen tunteen mikä tulee mun rakkaudesta, kun sen ihan oikeasti saan antaa.
- Hellääon
Vastaisin samoin. Mussa on varastoituneena niin suuri määrä rakkautta sille miehelle 💝
- Sellaisenkosketuksen
Haluaisin, että hän tuntisi silkkiä ihollaan.
- näkee
pienen hetken,hetkessä.
- Miehenajatuslähel
Sen kun rakastan jotakin paljon eli sen mitä hänestä tunnen tällä hetkellä
- Lahjaminulle
Et tänäänkin ja varsinkin tänään, Hän on lahja minulle.
- Olipakauniisti
sanottu tämä.
- Hukkaanmenis
En mitään. Taas menisi päihteitä, jotta saisi turrutettua ne pois.
- mikshukkaan
No toi on ikävää. Et sit saa ilmaistua niitä?
- Hukkaanmenis
Siis hänellä menisi päihteitä, jos saisin lahjoittaa hänelle tunteen. Ja onhan hänellä niitä jo: nälän tunne, panetuksen tunne nyt ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770