Kyllönen nauttii 2%:n ja Haatainen 3%:n kannatusta.
Suomalaiset eivät luota demarien eikä vasemkistoliiton ehdokkaisiin.
Kyllöseen ja Haataiseen ei luoteta.
20
137
Vastaukset
- Lsllflckcke
Onpa huonot valinnat vassuilla.
- åöllll
Joo,kiitos ei.Kristillisdemokraatit suosittaa Niinistöä.
- Laura.on.hihujen.juttu
Ei luoteta Lauraankaan. Laura kun uskoo Nooan arkkiin.
- banaania.sulle
Niinkö sanot sinä ihmisapina?
Lauran arvostelukyky ei tosiaan vakuuta. Hän ihailee tavattomasti joka päivä uusia lapsellisuuksia keksivää jättiläisvauvaa ja luottaa enemmän Lähi-Idän satuihin kuin nykypäivän länsimaiseen tieteeseen. Varmasti passeli tietyn kansanosan edustaja yhtenä kahdestasadasta, mutta ei lähelläkään sivistysvaltioon sopivaa presidenttiainesta.
No eipähän luoteta sen enempää Vanhaseenkaan (2 %) tai Väyryseen (4 %).
- vassuanti
Eli Kepuun yhteensä 6% eli enemmän kuin vassuihin yhteensä
vassuanti kirjoitti:
Eli Kepuun yhteensä 6% eli enemmän kuin vassuihin yhteensä
Ei Väyrynen ole kepun ehdokas. Ja jos kepulaisten valtaosa saisi päättää, niin ei olisi enää kepun jäsenkään, mutta kun erottamisesta päättää oma puolueosasto niin sielläpä roikkuu.
- vassuanti
Aberkios kirjoitti:
Ei Väyrynen ole kepun ehdokas. Ja jos kepulaisten valtaosa saisi päättää, niin ei olisi enää kepun jäsenkään, mutta kun erottamisesta päättää oma puolueosasto niin sielläpä roikkuu.
Väyrynen on Kepun jäsen.
vassuanti kirjoitti:
Eli Kepuun yhteensä 6% eli enemmän kuin vassuihin yhteensä
Yleensä yhdistätte vihreät tuohon vassuporukkaan, paitsi nyt. Mistäköhän tämä mahtaa johtua?
- YrjöRuutikallo
Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:
Yleensä yhdistätte vihreät tuohon vassuporukkaan, paitsi nyt. Mistäköhän tämä mahtaa johtua?
Miksi heillä sitten on eri ehdokkaat?
vassuanti kirjoitti:
Väyrynen on Kepun jäsen.
Mutta ei kepun ehdokas, Väyrynen on myös oman puolueensa "Kansalaispuolueen" jäsen ja ehdokas. Mikä tarkoittaa, että Kepun ehdokkaalla on 2:n prossan kannatus.
YrjöRuutikallo kirjoitti:
Miksi heillä sitten on eri ehdokkaat?
Tarpeeksi kauan tätä palstaa seuranneena olen huomannut, että vihreät niputetaan lähes poikkeuksetta yhteen vihervassuiksi. Nyt ei niin tehdä johtuen varmaan siitä, että Haavistolla on Salen jälkeen paras kannatus.
Ihan muuten vaan meillä oli juuri demaripresidenttejä yhteen menoon 30 vuotta. Vaalitulokset varmaan vääristeltiin joka kerta, porvarillinen media oli aina demarin eikä porvarin puolella, seliseliseeli...
- porvari_
Se oli silloin kun sosialismi vielä upposi kansaan.
porvari_ kirjoitti:
Se oli silloin kun sosialismi vielä upposi kansaan.
Kolmesta pressasta tosin vain viimeinen oli edes lievä sosialisti.
Mauno Koivistoa on täällä markkinoitu uskovaisena antiateistina, eikö porvari juuri nyt sellaistakaan muista?- YrjöRuutikallo
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kolmesta pressasta tosin vain viimeinen oli edes lievä sosialisti.
Mauno Koivistoa on täällä markkinoitu uskovaisena antiateistina, eikö porvari juuri nyt sellaistakaan muista?Koivisto oli sosialisti n:o1 ja sinä olet stalinisti.
- ehhehe-ehhehe
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kolmesta pressasta tosin vain viimeinen oli edes lievä sosialisti.
Mauno Koivistoa on täällä markkinoitu uskovaisena antiateistina, eikö porvari juuri nyt sellaistakaan muista?Manusta tehtiin täällä yhden jutun perusteella syvästi uskonnollinen ateistien vihaaja! Nyt hän on taas tulipunainan sosialisti. Varsinaisia tuuliviirejä nämä aitouskovaiset. :D
- öhö-öhööö
ehhehe-ehhehe kirjoitti:
Manusta tehtiin täällä yhden jutun perusteella syvästi uskonnollinen ateistien vihaaja! Nyt hän on taas tulipunainan sosialisti. Varsinaisia tuuliviirejä nämä aitouskovaiset. :D
Miksei sosialisti voisi olla uskova?
- ehhehe-ehhehe
öhö-öhööö kirjoitti:
Miksei sosialisti voisi olla uskova?
Olet itse jollain persoonalla sanonut että uskovat ovat oikeistolaisia, koska vasemmistolaiset kieltä jumalan. Tai miten se nyt meni, en muista sanatarkasti kun en roiku täällä jatkuvasti. Nyt kuulemiin ja näkemiin tältä päivältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479