Kyllöseen ja Haataiseen ei luoteta.

ei.hyvältä.näytä

Kyllönen nauttii 2%:n ja Haatainen 3%:n kannatusta.
Suomalaiset eivät luota demarien eikä vasemkistoliiton ehdokkaisiin.

20

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lsllflckcke

      Onpa huonot valinnat vassuilla.

    • åöllll

      Joo,kiitos ei.Kristillisdemokraatit suosittaa Niinistöä.

    • Laura.on.hihujen.juttu

      Ei luoteta Lauraankaan. Laura kun uskoo Nooan arkkiin.

      • banaania.sulle

        Niinkö sanot sinä ihmisapina?


      • Lauran arvostelukyky ei tosiaan vakuuta. Hän ihailee tavattomasti joka päivä uusia lapsellisuuksia keksivää jättiläisvauvaa ja luottaa enemmän Lähi-Idän satuihin kuin nykypäivän länsimaiseen tieteeseen. Varmasti passeli tietyn kansanosan edustaja yhtenä kahdestasadasta, mutta ei lähelläkään sivistysvaltioon sopivaa presidenttiainesta.


    • No eipähän luoteta sen enempää Vanhaseenkaan (2 %) tai Väyryseen (4 %).

      • vassuanti

        Eli Kepuun yhteensä 6% eli enemmän kuin vassuihin yhteensä


      • vassuanti kirjoitti:

        Eli Kepuun yhteensä 6% eli enemmän kuin vassuihin yhteensä

        Ei Väyrynen ole kepun ehdokas. Ja jos kepulaisten valtaosa saisi päättää, niin ei olisi enää kepun jäsenkään, mutta kun erottamisesta päättää oma puolueosasto niin sielläpä roikkuu.


      • vassuanti
        Aberkios kirjoitti:

        Ei Väyrynen ole kepun ehdokas. Ja jos kepulaisten valtaosa saisi päättää, niin ei olisi enää kepun jäsenkään, mutta kun erottamisesta päättää oma puolueosasto niin sielläpä roikkuu.

        Väyrynen on Kepun jäsen.


      • vassuanti kirjoitti:

        Eli Kepuun yhteensä 6% eli enemmän kuin vassuihin yhteensä

        Yleensä yhdistätte vihreät tuohon vassuporukkaan, paitsi nyt. Mistäköhän tämä mahtaa johtua?


      • YrjöRuutikallo
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Yleensä yhdistätte vihreät tuohon vassuporukkaan, paitsi nyt. Mistäköhän tämä mahtaa johtua?

        Miksi heillä sitten on eri ehdokkaat?


      • vassuanti kirjoitti:

        Väyrynen on Kepun jäsen.

        Mutta ei kepun ehdokas, Väyrynen on myös oman puolueensa "Kansalaispuolueen" jäsen ja ehdokas. Mikä tarkoittaa, että Kepun ehdokkaalla on 2:n prossan kannatus.


      • YrjöRuutikallo kirjoitti:

        Miksi heillä sitten on eri ehdokkaat?

        Tarpeeksi kauan tätä palstaa seuranneena olen huomannut, että vihreät niputetaan lähes poikkeuksetta yhteen vihervassuiksi. Nyt ei niin tehdä johtuen varmaan siitä, että Haavistolla on Salen jälkeen paras kannatus.


    • Ihan muuten vaan meillä oli juuri demaripresidenttejä yhteen menoon 30 vuotta. Vaalitulokset varmaan vääristeltiin joka kerta, porvarillinen media oli aina demarin eikä porvarin puolella, seliseliseeli...

      • porvari_

        Se oli silloin kun sosialismi vielä upposi kansaan.


      • porvari_ kirjoitti:

        Se oli silloin kun sosialismi vielä upposi kansaan.

        Kolmesta pressasta tosin vain viimeinen oli edes lievä sosialisti.

        Mauno Koivistoa on täällä markkinoitu uskovaisena antiateistina, eikö porvari juuri nyt sellaistakaan muista?


      • YrjöRuutikallo
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kolmesta pressasta tosin vain viimeinen oli edes lievä sosialisti.

        Mauno Koivistoa on täällä markkinoitu uskovaisena antiateistina, eikö porvari juuri nyt sellaistakaan muista?

        Koivisto oli sosialisti n:o1 ja sinä olet stalinisti.


      • ehhehe-ehhehe
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kolmesta pressasta tosin vain viimeinen oli edes lievä sosialisti.

        Mauno Koivistoa on täällä markkinoitu uskovaisena antiateistina, eikö porvari juuri nyt sellaistakaan muista?

        Manusta tehtiin täällä yhden jutun perusteella syvästi uskonnollinen ateistien vihaaja! Nyt hän on taas tulipunainan sosialisti. Varsinaisia tuuliviirejä nämä aitouskovaiset. :D


      • öhö-öhööö
        ehhehe-ehhehe kirjoitti:

        Manusta tehtiin täällä yhden jutun perusteella syvästi uskonnollinen ateistien vihaaja! Nyt hän on taas tulipunainan sosialisti. Varsinaisia tuuliviirejä nämä aitouskovaiset. :D

        Miksei sosialisti voisi olla uskova?


      • ehhehe-ehhehe
        öhö-öhööö kirjoitti:

        Miksei sosialisti voisi olla uskova?

        Olet itse jollain persoonalla sanonut että uskovat ovat oikeistolaisia, koska vasemmistolaiset kieltä jumalan. Tai miten se nyt meni, en muista sanatarkasti kun en roiku täällä jatkuvasti. Nyt kuulemiin ja näkemiin tältä päivältä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe